#1
ik heb er dus nog nooit een maand tussen gelaten. En nu stel ik mezelf op de proef, ik heb afgesproken tot oud en nieuw niet meer, dat is dus dik2 maanden. En ik ben er nu 2 weken vanaf en ik moet zeggen heb niet heel veel moeite meer. Alleen de herfstvakantie, hmz... Ik zie dit echt als een test hoelang kan ik, mezelf, het 'fanastische gevoel' vermijden. Ik ga zo me best doen echt... 
