Man neem dit van me aan je eerste keer zal je nooit meer beleven. Ik heb xtc hard misbruikt (jong etc je kent het wel) en dan bedoel ik zo een 250 pillen op 2 maanden. En nu is het alweer 8 maand geleden en ik ben er trots op, ik heb het niet nodig. Me concentratie is achteruitgegaan etc maar dat is nu aan het terugkomen. Alles betert wat, ook had ik er hppd aan overgehouden.
Er waren zelfs tijden dat ik opstond douchen, en ik nam weer 5-6 pillen noujà rotte periode in m'n leven.