Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsmdma 1ste keer

mdma 1ste keer

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#1
En hoe was het :) ?
m
methheadLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik heb vandaag mdma gekocht en ik wil weten wat nu de beste manier is om het te nemen en hoeveel ik moet nemen de 1ste keer .
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik neem aan dat je mdma kristallen hebt, als je pillen hebt lijkt het me duidelijk dat je ze gewoon moet slikken. Mdma kristallen zijn te slikken, snuiven of pluggen(ik je aars stoppen).
Ik zelf en 99% van de andere mdma gebruikers slikken het gewoon. Je stopt het in een lege capsule. Als je die niet hebt maak je een bommetje. Zelf maak ik altijd bommetjes omdat capsules te sloom oplossen bij mij. Een bommetje is het volgende: Je pakt een stukje (lange)vloei. Daar stop je de mdma in. Dit draai je dicht tot je een balletje(bommetje)hebt. Easy..

Hoeveel moet je nemen. Heb je een weegschaal? Als je een weegschaal hebt weeg je 100/120mg af. Dat is een perfecte 1e keer. Als je geen weegschaal hebt is het ietsie meer werk.
Verdeel je mdma in 10 gelijke hoopjes of lijnen. 1 lijn is bij een gram dan 100mg. 1 van die lijntjes stop je in het stukje vloei en draai je dicht tot een bommetje. Das dus gewoon even kijken en vergelijken.

Als je nog andere vragen hebt moet je ze maar stellen.
m
methheadLid
01-01-2024, 00:00
#4
tnx Ga ze nu direct pakkn :wink: :)
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#5
De eerste keer is zo lekker, geniet er van jongen :hearteyes: !

Heb net zelf ook wat mdma op :xtc: :hearteyes:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#6
1e keer is altijd geweldig :)
Ik heb nu bijna 2 maanden geen pillen aangeraakt maar het zojuist ook een capsule gekocht.
Ik heb alleen altijd pillen gebruikt en kan ook niet wegen, ik weet niet of die capsules in standaard maten komen maar hoeveel kan ik verwachten dat er in zit, of is dat niet te zeggen?
Sorry dat ik je topic jat maar anders wordt het zo'n puinhoop :flushed:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."