Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshallucineren en wegvallen

hallucineren en wegvallen

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
i
itsme630Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo mensen,

heb een korte vraag over xtc. Gister ging ik lekker met wat vrienden naar een feestje..alles gezellig, leuke muziek, etc. Heb verspreid van 12 tot 4 uur 's nachts twee pilletjes geslikt. Alles ging goed, aan het begin van de avond een beetje spacen en daarna de behoefte om te kletsen met iedereen en de bekende kaakknauwerij. Om kwart voor vier ongeveer stond ik op de dansvloer..zat in m'n eigen wereldje..keek rond..en ineens een mini-kortsluiting. M'n ogen moesten zich opnieuw focussen en ik zag de wereld ineens een stukje 'helderder' dan in m'n xtc-roes. Maar vrij snel daarna kreeg ik het gevoel dat ik mezelf niet helemaal goed onder controle had. M'n ogen gingen trillen en ik bleef maar van die momenten houden. Ik riep m'n vrienden en we gingen lopend naar huis. Terwijl een vriend naast me liep en ik mezelf aan zijn hand vasthield zag ik voortdurend in de verte fietsers aankomen..mensen op bankjes zitten..die er dan niet bleken te zijn. Thuis gekomen checkte die vriend mijn pupillen en zag dat ze enorm groot waren (zoals altijd) maar dat ze ook niet helemaal rond waren. Net alsof ze afgevlakt waren of dat er een klein stukje weg was. Daarna op bed gegaan..onrustig geslapen..en nu schrijf ik dit de volgende dag. Benieuwd of meer mensen dit wel eens gehad hebben en of ze misschien mij wat meer hier over kunnen vertellen.

Alvast bedankt..groetjes!
R
RendeoLid
01-01-2024, 00:00
#2
beter was je even gaan zitten ipv te lopen
K
KurwaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Gewoon goed geflipt ,das al ...
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#4
Verschijnselen die normaal zijn bij een hoge dosis MDMA. Niks ergs, volgende keer alleen misschien wat minder nemen :)
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dat valt zelfs nog wel mee hoor. Niet om stoere praatjes op te hangen, maar ik zie mensen zovaak zo. Ze voelen zich dan nog steeds meer dan prima :P 2 pillen vind ik niet zoveel dus echt minder zou niet nodig hoeven zijn. Heb je het nog nooit eerder meegemaakt? Vooral het hallucineren kan echt veeel heftiger nog. Als je het leuk vond, is het zeker een aanrader. Je zal wel moeten kijken hoeveel je nodig hebt. Op het forum zijn er mensen die van 500/600mg nog niet zien wat ik op 250/300 zie bijv.

Je was gewoon flink van de kaart, dan krijg je dat. Zal je nog wel vaker meemaken.
i
itsme630Lid
01-01-2024, 00:00
#6
hey mensen,

bedankt voor jullie reactie!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."