#1
Ik weet dat het chill is, maar is het ook gevaarlijk? Is lachgas een downer en mdma een upper of wat? Hoe zit het met zuurstoftekorten.
Mvg, HENK
Mvg, HENK
"Neem geen lachgas als je erg verkouden bent. Lachgas zet uit in lucht en je trommelvlies kan springen als je hoofd "verstopt" is. Behalve oorpijn geeft dit soms blijvende gehoorschade."inferno33 zei:Moet wel zeggen dat de eerste keer dat ik het deed, kreeg ik wel een piep in mijn oren(zonder muziek ofzo) wat me wel vreemd leek, en niet geheel onschuldig.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."