Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe het beste dosis inschatten zonder weegschaal?

Hoe het beste dosis inschatten zonder weegschaal?

17 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb 1.5gram kristallen gekocht voor woensdag. Zelf heb ik geen weegschaal, een vriend van me wel. Ik weet niet of ik deze voor woensdag nog tot mn beschikking kan hebben om het even af te wegen. Heeft iemand tips hoe ik het beste de dosis kan inschatten als ik de weegschaal niet heb? Laten we dan uitgaan van lijntjes, of iets dergelijks, van 100mg. Dat lijkt me het makkelijkste om bijv. 130mg in te schatten ofzo. Wie heeft voor mij een goeie tip om dit zo zorgvuldig mogelijk te kunnen doen?

Alvast bedankt :P
0
033AmnesiaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als het van een vertrouwde dealer komt waar je vaker bij komt lijkt dit me logisch. Als het daadwerkelijk 1.5 gram is, zoniet zal het denk ik niet veel naast zitten, verdeel je het door 15 en hebje 15 "lijntjes" van 100mg... toch? :smoke:

Overigens is dit voor anderen ook heel moeilijk te beschrijven, hoe wil je dat gaan uitleggen? Een lijntje van 4cm lang en 2mm breed dat is ongeveer 100mg ofzo...? Lijkt me een beetje wazig :confused:

:wave:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#3
Haha.. zo stom dat ik daar niet aan gedacht heb :tearsofjoy: 15 gelijke lijntjes proberen te maken dus :P
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik doe meestal 3-4 gemiddelde sleutelpuntjes in een bommetje, ga ik wel redelijk hard op.
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#5
hoe groot is jou sleutel ? ik heb een stads sleutel omdat ik een held ben :sunglasses:
J
J86Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Hehe jij ook al :grin:

Ik heb ook kristal weten te bemachtigen voor woensdag.
Wordt m'n 1e keer kristal dus ben zeer benieuwd.

Heb ze per gram dus gewoon 8 gelijke lijntjes maken en gaan :rock:

Zit alleen nog te dubben over hoe ik het in ga nemen. Er zijn mensen die roken/blowen dus die hebben vast wel een vloeitje. Maar geen idee hoe je zo'n bommetje maakt.

Miss maar gewoon vingertop met water doorslikken
0
033AmnesiaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Je kan het gewoon met je vingertop doen, nat maken, een beetje "pakken" en op je tong leggen, de smaak valt reuze mee ik vind dat mensen zich aanstellen. Dan wacht je ff of je het goed valt, zo kan je altijd nog makkelijk bijpakken. Anders gooi je gewoon het aantal mg wat je wilt in een vloeitje, en gewoon dichtdraaien, en doorslikken met drinken.

Have fun :hearteyes:
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik ga denk binne kort ook wat halen gewoon 3 sleutel puntjes in een vloeitje denk en dan slikken die hap :grin:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#9
Als ik sleutelpuntje zeg bedoel ik gewoon een standard huissleutel :)
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#10
Angramar Temenos zei:
Als ik sleutelpuntje zeg bedoel ik gewoon een standard huissleutel :)
Klik om te vergroten...

snap ik :sunglasses: wou alleen iedereen even laten weten dat ik een held was :P
J
J86Lid
01-01-2024, 00:00
#11
De held van katwijk

Jij was toch die gast die die trein stopte die op een oud omaatje af kwam razen? Met 1 hand zeggen ze :openmouth:
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#12
J86 zei:
De held van katwijk

Jij was toch die gast die die trein stopte die op een oud omaatje af kwam razen? Met 1 hand zeggen ze :openmouth:
Klik om te vergroten...

met me neus zelfs tja..... weetje er volgde goede sex met die oma dus het was het allemaal waard :)
J
J86Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Haha oke dan :openmouth: :grin:

Zit nog steeds te dubben he... bommetje proberen (ook al heb dat nog nooit gedaan)
Of gewoon vanaf een papiertje op m'n tong gieten en meteen met water doorslikken.
Dan raakt het mn tanden toch niet aan lijkt me. Of is het zo dat bij aanraking van je tong je meteen al moet kokhalsen ofzo? :confused:
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#14
wat is het verschil tussen een bommmentje en doorslikken het komt toch allebij in je maag terecht ?
J
J86Lid
01-01-2024, 00:00
#15
wobble zei:
wat is het verschil tussen een bommmentje en doorslikken het komt toch allebij in je maag terecht ?
Klik om te vergroten...

Ja maar ik heb geen idee hoe ik een bommetje maak :P
Of is dat echt zo simpel.. ?
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#16
zoveer ik weet gooi je gewoon je poedertje in een long vloeitje die wikkel je dicht en dan slikken die hap :P

nu ga ik slaap doen ik voel me ziek :( :kots:
M
Miss JLid
01-01-2024, 00:00
#17
J86 zei:
Ja maar ik heb geen idee hoe ik een bommetje maak :P
Of is dat echt zo simpel.. ?
Klik om te vergroten...

Gewoon in een vloeitje leggen, dicht draaien en doorslikken! En anders: http://www.legecapsules.nl/
p
paulXTCLid
01-01-2024, 00:00
#18
ik gebruik meestal (2x gedaan)de lege DXM Daro retard capsules.
altijd handig (ook voor speed-bommetjes) :rock:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."