Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGevolgen XTCdip

Gevolgen XTCdip

9 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#1
Die smerissen hadden idd beter elders XTC kunnen slikken ipv daar blindelings in de menigte te gaan schieten.
l
langemanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik vroeg me af of de huidige XTCdip van invloed is op de excessen die er te zien zijn, zoals bv afgelopen weekend in Hoek van Holland. Is het misschien zo dat er meer naar andere dingen gegrepen wordt, wat de 'liefdevolle' sfeer niet ten goede komt?

Persoonlijk denk ik van wel, maar ben wel benieuwd naar meningen van anderen hierover. En of ja met de pet aan die gevolgen iets zou kunnen doen?
J
J86Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik snap je niet helemaal... :confused:

Of wij denken dat de XTC dip wat te maken heeft met incidenten zoals op Sunset Grooves 2009?
Of bedoel je dat mensen omdat ze de dip niet willen iets anders pakken zoals alcohol/coke etc?

Ik denk dat dit in ieder geval helemaal niks met XTC te maken heeft.
Grote groepen zwakbegaafde mensen bij elkaar die als een stelletje apen "Rotterdam hooligans" en shit roepen alsof ze er trots op zijn dat ze zinloos geweld promoten... Alcohol zal hier tuurlijk ook aan meehelpen en misschien coke, maar de belangrijkste reden is toch wel die idioten zelf volgens mij hoor.

No way dat mensen die XTC gebruiken zo agressief gaan doen.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#4
Lijkt me persoonlijk nogal vergezocht. Volgens mij had de politie er ook wat mee te maken.. en iets met Rotterdam Hooligans? :P
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#5
:wave:
l
langemanLid
01-01-2024, 00:00
#6
J86 zei:
No way dat mensen die XTC gebruiken zo agressief gaan doen.
Klik om te vergroten...

Dat denk ik dus ook. Afgelopen weekend waren er niet veel die goede XTC op hadden. Had het anders geweest als dat juist wel had geweest? Bv minder meelopers?
Ik denk dat er meer naar andere middelen wordt gegrepen en vraag me af of dat de sfeer, de mentaliteit van de mensen veranderd.

MetaalKonijn zei:
Volgens mij had de politie er ook wat mee te maken
Klik om te vergroten...

Inderdaad. De houding van de politie is ook niet altijd even liefdevol en past mss niet zo goed bij de huidge situatie. Moet er misschien meer rekening worden gehouden ander druggebruik

MetaalKonijn zei:
en iets met Rotterdam Hooligans?
Klik om te vergroten...

Ws, anders stuurden ze dat team er niet op af, maar ook veel meelopers. Zodra er iets gebeurd hiero dan hoor je gasten 'Rotterdam Hooligans' roepen en vaak zijn die niet zo stoer. Ik denk dat er veel meelopers zijn geweest. Het is zeker niet alleen een hooliganding, het is een tendens onder de jongere generatie, maar die is dus niet met goede XTC opgegroeid en grijpt naar andere dingen. Dat zal invloed hebben, maar hoeveel?
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik denk inderdaad dat door het minder goeie mdma aanbod naar andere drugs wordt gebruiken, en dat met name een slechte combinatie mensen 'wild' kan maken. Bv coke en veel drank.
Maar dat is echt niet de rede dat er dit is gebeurd afgelopen weekend. Dat heeft gewoon met een groep mensen te maken .... niks met drugs!
V
VivaLaBlondeLid
01-01-2024, 00:00
#8
yeti zei:
Die smerissen hadden idd beter elders XTC kunnen slikken ipv daar blindelings in de menigte te gaan schieten.
Klik om te vergroten...

Ik denk dat dat wat ongenuanceerd is. Dat soort schofterij moet absoluut bestraft worden. Ik keur absoluut geen enkele moord goed (van een agent ook niet!), maar een wapen wordt niet zomaar getrokken. De tijd van het jutenpesten moet ook maar eens voorbij zijn, onze relatief milde ambtenarij zorgt er wel gewoon voor dat wij in Nederland nog vrijwel onbestraft onze jointjes, pillekes en poeders kunnen pakken, de Spaanse Mossos d'Esquadra hadden bijvoorbeeld al die relschoppers neergemaaid, daar kun je van op aan.

Tevens maakt het voor mij geen fuck uit welke voetbalclub jouw voorkeur heeft, maar fanatisme van een bepaalde club wakkert wel extreem groepsgedrag aan. Mensen die normaal gesproken niks met elkaar te maken hebben worden opeens eenheid, zwart/wit/geel/christen/jood/hindoe/links/rechts, dat maakt dan geen flikker meer uit. En dat is het gevaar er ook van.

Voor de rest denk ik dat er vooral veel stoerdoenerij in het spel is, drugs met uitzondering van drank zullen er in het algemeen denk ik weinig invloed op gehad hebben. De rechtsmacht is tegenwoordig nou eenmaal een dikke pispaal. Ik priem liever verwijtend met de vinger naar een sterk gebrek aan normen en waarden.
T
T-menLid
01-01-2024, 00:00
#9
yeti zei:
Die smerissen hadden idd beter elders XTC kunnen slikken ipv daar blindelings in de menigte te gaan schieten.
Klik om te vergroten...

Wat een bullshit...! Heb je YouTube gezien? De mensen-menigte met heel in het midden vier agenten die met Bacardi-flessen gevuld met zand bekogeld worden?! Heb je het gezien?!
Die lui zijn regelrecht met de dood bedreigd! Geloof me, dan schiet ik ook de eerste de beste voor z'n donder! Oprotten!

Waar is het respect gebleven in de land...!!!

Debiele bedoeling in dit land!
V
VivaLaBlondeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zo had ik mezelf ook kunnen verwoorden maar koos voor een iets nettere manier.

Maar evenmin: AMEN.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."