Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC / Ketamine combinatie

XTC / Ketamine combinatie

2 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
o
omfgLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo,

Heeft iemand enig idee wat een cocktail van 100MG mdma en 100MG keta in 1 capsule gaat doen? Is dat aan te raden? En wat voor effect gaat dat geven?

Mensen met ervaringen hier?

Thx :)
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ketamine oraal is niet aan te raden.
Ik zou die 100mg snuiven ipv. in een capsule.
Het is een leuke combinatie naar verluid, zelf heb ik nog niet de eer gehad deze te proberen.
Echter wel zeer intens, en sommigen hielden het niet zo goed (lees: vielen om).
Ik denk dat je aan 100mg ketamine niet genoeg hebt, aangezien 1 lijn ongeveer 1 uur is en MDMA duurt iets langer dan 1 uur.

Ik zou Ketamine gebruiken als de MDMA nog moet opkomen, en dan afbouwen. Niet allebei tegelijk op 't hoogtepunt gebruiken, dat lijkt me mentaal behoorlijk zwaar.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik vind persoonlijk ketamine na de MDMA lekker. Het haalt de kater een beetje weg en het maakt je niet extreem vaag, wat wel gebeurd al je het op de top doet, tenminste bij mij. Ik zou het gewoon snuiven aangezien de werking oraal maar laag is aangezien de korte werkingsduur. Met oraal is het ook altijd maar afwachten hoe het uitpakt. Met snuiven kan je het beter doseren.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."