Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHeel kleine hoeveelheid

Heel kleine hoeveelheid

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
T
TenDaysOffLid
01-01-2024, 00:00
#1
Gisteren iets vreemds meegemaakt. Ik ben denk ik al 4 jaar volledig gestopt met pillen. Toch had ik ergens nog 3 pilletjes liggen ergens. Aangezien ik ze (misschien) deze vrijdag toch nog ging opmaken had ik ze gezocht en gekeken of er nog iets van over bleef (in mijn voorvorig huis was het soms heel erg vochtig maar ze waren wel goed verpakt eigenlijk). Ik had nog 2 kersjes en ik herinnerde mij dat deze niet erg krachtig waren. Ze zagen er ook nogal verfrommeld uit want ze hadden nog in mijn zakken gezeten en ze waren een heel klein beetje verbrokkeld. Dus ik lik aan mijn vinger en neem zo een mini brokje (geen 4e of zo ik spreek hier echt over een speldekop, echt een mini mini brokje) en proef ervan om te kijken of zo nog die bittere smaak hebben en dat was nog een beetje zo. Ik moet er bij zeggen dat ik wel nog niet had gegeten.
Goed, een half uur later voel ik mij wat licht in het hoofd worden, en ik denk van "Het is toch niet waar ??". Ik ga naar de spiegel en ja grote pupillen ! Ik bleef maar denken dat maak je jezelf wijs maar ik voelde echt iets. Daarna ging het weg maar na het eten zat ik echt naar de tv te staren en ik bleef maar babbelen :) Toen ik wou gaan slapen duurde het toch echt lang voordat ik da slaap kon vatten en vanmorgen had ik een soort van kater ...

Ik had altijd gedacht dat je van zo een kleine hoeveelheid echt niets kan voelen maar blijkbaar is dat wel zo ? Of speelt er hier een soort van placebo effect ? Iemand als zo iets iets meegemaakt ? Ik heb zeker vroeger zo al eens "geproefd" en ik kan mij echt niet herinneren er toen iets van gevoeld te hebben ...
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Misschien waren ze toch sterker dan je eerst dacht. Ik weet niet hoe regelmatig je gebruik was vier jaar geleden, maar als je vaak gebruikte dan zal je ook vast een flinke tolerantie gehad hebben.

Van één likje MDMA-kristallen voel ik overigens ook héél lichtjes wel iets. Ik weet niet hoe sterk die pillen waren, en hoe groot het stuk was dat je geproefd had, maar op een lege maag zou iemand al héle lichte effecten kunnen opmerken van slechts 30 tot 40mg, denk ik.

En anders is het misschien toch toeval. Suggestie kan sterker werken dan je denkt. :grin:

In ieder geval, wees voorzichtig met doseren, vrijdag. Iets wat vroeger een normale dosis leek voor je, kan nu misschien al te veel zijn om nog fatsoenlijk te kunnen functioneren. Het zou zonde zijn als je geen enkel fatsoenlijk gesprek meer kan aanknopen omdat je te hard gaat.

Veel plezier in ieder geval!

Olle
T
TenDaysOffLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ollemann zei:
Misschien waren ze toch sterker dan je eerst dacht. Ik weet niet hoe regelmatig je gebruik was vier jaar geleden, maar als je vaak gebruikte dan zal je ook vast een flinke tolerantie gehad hebben.

Van één likje MDMA-kristallen voel ik overigens ook héél lichtjes wel iets. Ik weet niet hoe sterk die pillen waren, en hoe groot het stuk was dat je geproefd had, maar op een lege maag zou iemand al héle lichte effecten kunnen opmerken van slechts 30 tot 40mg, denk ik.

En anders is het misschien toch toeval. Suggestie kan sterker werken dan je denkt. :grin:

In ieder geval, wees voorzichtig met doseren, vrijdag. Iets wat vroeger een normale dosis leek voor je, kan nu misschien al te veel zijn om nog fatsoenlijk te kunnen functioneren. Het zou zonde zijn als je geen enkel fatsoenlijk gesprek meer kan aanknopen omdat je te hard gaat.

Veel plezier in ieder geval!

Olle
Klik om te vergroten...


Ja dat heb ik ook al zitten denken. Ik had een enorme tolerantie opgebouwd, zeker weten.
J
Jowdy37Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Heb zelf weinig ervaring met mdma, maar toch ff reageren.

Ik heb het zelf ook al gehad dat ik (door het te wegen) een hééél klein beetje aan m'n vinger had. Amper op te merken eigenlijk. Vlug vinger eventjes op m'n tong gelegd om de smaak wat te leren kennen van kristallen, en iets later waren m'n pupillen ook overduidelijk groter dan normaal (viel me op toen ik me aan het scheren was)... Heb er toen wel niets van gevoeld en m'n pupillen hadden ook vrij vlug de normale grootte terug...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."