#1
Dag beste mensen!
Ik heb vorige week van zaterdag tot dinsdagochtend gefeest, en alleen op zondagavond 4 uur geslapen. Ik heb alleen MDMA gebruikt, en dan wel zo'n 20 likjes verspreid over 3 dagen, vooral op maandag(13likjes en 3x mdma gesnoven). Nu zit ik met een probleem, ik ben al vanaf dinsdagavond super duizelig. Vrijdag ben ik naar de huisarts geweest maar hij kon mij niet vertellen wat er was, behalve dat ik een beetje lage bloeddruk had. Het houdt nu bijna een week aan en ik heb dit nog nooit meegemaakt. Herkennen mensen dit, is dit normaal of moet ik me zorgen gaan maken? Ik hoop dat jullie me kunnen informeren!
gr
Ik heb vorige week van zaterdag tot dinsdagochtend gefeest, en alleen op zondagavond 4 uur geslapen. Ik heb alleen MDMA gebruikt, en dan wel zo'n 20 likjes verspreid over 3 dagen, vooral op maandag(13likjes en 3x mdma gesnoven). Nu zit ik met een probleem, ik ben al vanaf dinsdagavond super duizelig. Vrijdag ben ik naar de huisarts geweest maar hij kon mij niet vertellen wat er was, behalve dat ik een beetje lage bloeddruk had. Het houdt nu bijna een week aan en ik heb dit nog nooit meegemaakt. Herkennen mensen dit, is dit normaal of moet ik me zorgen gaan maken? Ik hoop dat jullie me kunnen informeren!
gr