Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEen week ziek na MDMA

Een week ziek na MDMA

6 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
w
weissenaseLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dag beste mensen!

Ik heb vorige week van zaterdag tot dinsdagochtend gefeest, en alleen op zondagavond 4 uur geslapen. Ik heb alleen MDMA gebruikt, en dan wel zo'n 20 likjes verspreid over 3 dagen, vooral op maandag(13likjes en 3x mdma gesnoven). Nu zit ik met een probleem, ik ben al vanaf dinsdagavond super duizelig. Vrijdag ben ik naar de huisarts geweest maar hij kon mij niet vertellen wat er was, behalve dat ik een beetje lage bloeddruk had. Het houdt nu bijna een week aan en ik heb dit nog nooit meegemaakt. Herkennen mensen dit, is dit normaal of moet ik me zorgen gaan maken? Ik hoop dat jullie me kunnen informeren!

gr
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dagen lang (te) veel drugs achter elkaar nemen, nauwelijks slapen en het dan vreemd vinden als je een week ziek bent...

Je hoeft je geen zorgen te maken over het feit dat je ziek bent, kzou het wel doen over je gebruik als ik jou was.

YOU TOOK TO MUCH MAN!
w
weissenaseLid
01-01-2024, 00:00
#3
bedankt voor je snelle reactie.
ik moet ook vertellen dat dit mijn eerste keer mdma was, ik heb wel eens eerder een pil genomen maar dat was dan ook alles. Ik ben best bang dat dit wel eens blijvend zou kunnen zijn, is dit aannemelijk? Ik heb me te veel laten leiden door de omgeving, en eenmaal high wilde ik het ook blijven. Is het mogelijk om hierdoor in zo'n mate blijvende schade te krijgen?
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik garandeer je dat je van deze paar dagen schade hebt opgelopen.
w
weissenaseLid
01-01-2024, 00:00
#5
dat begrijp ik wel, maar wat ik me af vroeg is of ik nu voor altijd zo duizelig blijf. lijkt me niet aannemelijk maar na een week begin ik wel bang te worden.
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#6
MDMA is wel een van de stoffen waarvan bekend is dat ze blijvende schade kan achterlaten bij misbruik. De symptomen waar je nu last van hebt zijn waarschijnlijk alleen directe gevolgen van je binge. Gewoon uitzitten dus en voortaan bewuster met MDMA omgaan als je lange termijn gevolgen wilt beperken.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#7
Van zaterdag t/m dinsdag feesten, drugs gebruiken en nauwelijks slapen is een aanslag op je weerstand. Erg logisch dat je daar dus een klap van voelt. Volgende keer gewoon dus bij 1 nachtje houden en je slaap + vitaminen pakken. Drugs zijn geen speelgoed, als je er onverantwoord mee omgaat, kun je gewoon verwachten dat je er vroeg of laat flink last van krijgt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."