Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dag beste mensen! Ik heb vorige week van zaterdag tot dinsdagochtend gefeest, en alleen op zondagavond 4 uur geslapen. Ik heb alleen MDMA gebruikt, en dan wel zo'n 20 likjes verspreid over 3 dagen, vooral op maandag(13likjes en 3x mdma gesnoven). Nu zit ik met een probleem, ik ben al vanaf dinsdagavond super duizelig. Vrijdag ben ik naar de huisarts geweest maar hij kon mij niet vertellen wat er was, behalve dat ik een beetje lage bloeddruk had. Het houdt nu bijna een week aan en ik heb dit nog nooit meegemaakt. Herkennen mensen dit, is dit normaal of moet ik me zorgen gaan maken? Ik hoop dat jullie me kunnen informeren! gr"
"bedankt voor je snelle reactie. ik moet ook vertellen dat dit mijn eerste keer mdma was, ik heb wel eens eerder een pil genomen maar dat was dan ook alles. Ik ben best bang dat dit wel eens blijvend zou kunnen zijn, is dit aannemelijk? Ik heb me te veel laten leiden door de omgeving, en eenmaal high wilde ik het ook blijven. Is het mogelijk om hierdoor in zo'n mate blijvende schade te krijgen?"
"dat begrijp ik wel, maar wat ik me af vroeg is of ik nu voor altijd zo duizelig blijf. lijkt me niet aannemelijk maar na een week begin ik wel bang te worden."