#1
Weet je wat ik heb? Soms als ik xtc gebruik, dan staat m'n kop zo strak
Laatst zag ik een paar foto's terug, en schrok me eigenlijk rot, haha. Had het niet eerder zo gezien, maar ik had dan ook best behoorlijk gebruikt voor mijn doen (3,5 pillen en beschaafd bommetje mdma).
Soms roepen ze wel eens dat ik niet zo verveeld of wat blijer moet kijken......maar ik voel me juist heeeeerlijk!
Komt het bekend voor bij jullie? Of ben ik nou echt de enige wat ik me niet kan voorstellen.
Laatst zag ik een paar foto's terug, en schrok me eigenlijk rot, haha. Had het niet eerder zo gezien, maar ik had dan ook best behoorlijk gebruikt voor mijn doen (3,5 pillen en beschaafd bommetje mdma).
Soms roepen ze wel eens dat ik niet zo verveeld of wat blijer moet kijken......maar ik voel me juist heeeeerlijk!
Komt het bekend voor bij jullie? Of ben ik nou echt de enige wat ik me niet kan voorstellen.
