Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSlaperig tijdens xtc?

Slaperig tijdens xtc?

5 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
L
Luc18Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb nu een aantal keer xtc gebruikt maar ik gebruikte altijd 1 halfje (60mg) en 30 min later het andere halfje. (Weeg overigens 68kilo) En dan voelde ik me altijd super.

Laatst zei een vriend dat een hele veel beter is. Nou ik wilde dat wel proberen dus ik neem meteen een hele. Vervolgens kreeg ik het normale xtc gevoel. Maar al snel werd ik moe en niet blij en had nergens zin in. Heb bijna het hele feest op een bankje gezeten.

Herkend iemand dit? Is dit normaal?

Ik heb ooit wel eens gehoord dat mensen met ADHD anders reageren op drugs en juist slaperig worden. Zou dit daarop kunnen wijzen? (Heb geen ADHD voor zover ik weet)
r
rr00Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik betwijfel of dit iets te maken heeft met het feit dat je nu geen 30 minuten hebt gewacht met het tweede halfje. Wat betreft ADHD, andere keren voelde je je toch ook super? Ik zou zo niet vermoeden dat het daar iets mee te maken heeft.

Hoe waren de andere omstandigheden? Hoe voelde je je fysiek en mentaal? Hoe waren je verwachtingen vergeleken met andere keren? Als je je ongemakkelijk voelde, waar stoorde je je dan aan?

Heb eerder het gevoel dat bepaalde vormen van stress dit soort effecten tot gevolg heeft dan dat het puur biologisch zou zijn.
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zelfde pil gebruikt?
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Luc18 zei:
Ik heb nu een aantal keer xtc gebruikt maar ik gebruikte altijd 1 halfje (60mg) en 30 min later het andere halfje. (Weeg overigens 68kilo) En dan voelde ik me altijd super.

Laatst zei een vriend dat een hele veel beter is. Nou ik wilde dat wel proberen dus ik neem meteen een hele. Vervolgens kreeg ik het normale xtc gevoel. Maar al snel werd ik moe en niet blij en had nergens zin in. Heb bijna het hele feest op een bankje gezeten.

Herkend iemand dit? Is dit normaal?

Ik heb ooit wel eens gehoord dat mensen met ADHD anders reageren op drugs en juist slaperig worden. Zou dit daarop kunnen wijzen? (Heb geen ADHD voor zover ik weet)
Klik om te vergroten...

Hoeveel tijd zat er tussen de keren dat je xtc nam?
Waren het exact dezelfde pillen?
L
Luc18Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Xeloc zei:
Zelfde pil gebruikt?
Klik om te vergroten...
Ja waren dezelfde pillen
L
Luc18Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Oom Klaas zei:
Luc18 zei:
Hoeveel tijd zat er tussen de keren dat je xtc nam?
Waren het exact dezelfde pillen?
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Zaten ongeveer 2 maanden tussen geloof ik

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."