#1
Aaah dat komt vanzelf wel weer goed.
Gewoon niet aan toegeven en gewoon genieten van het leven
Gewoon niet aan toegeven en gewoon genieten van het leven


riflexz zei:Ligt het niet aan het feit dat je gewoon paranoia word?
rr00 zei:riflexz zei:Ligt het niet aan het feit dat je gewoon paranoia word?
Welk feit?
kloptriflexz zei:Iedereen heeft het wel eens![]()
Nasica zei:He ! , jou verhaal klinkt me redelijk bekend. Echter ik heb er een aantal verklaringen (voor mijzelf) aangegeven. Om te beginnen is het inderdaad een vrij lage dosis. Tenminste... Wat is je gewicht als ik vragen mag. Daarnaast ken je het gevoel al, dus is het niet afwachten hoe je je gaat voelen, maar het is afwachten of het jou verwachtingen weer waarmaakt.
Als dit, door een te lage dosis "niet" lukt, voel je je minder fijn en ga je je afvragen waarom de verwachting niet behaald is. Uit mijn ervaring merk je dan ook direct hoe "nep" het xtc gevoel eigenlijk is, als iedereen om je heen knetter is.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."