#1
niet eten op oudejaar is toch hoofdzonde?luchtigtoetje zei:prima! en ik heb bijna altijd een lege maag als ik aan de drugs ga. Weet ook niet waarom eigenlijk.. kan altijd een half uur na het innemen iets te eten maken..
Ik ga het met oud en nieuw in ieder geval doenso hold on till then!
![]()
bij mij betekent oudejaar toch eerst goed eten met de vrienden, intussen voldoende drinken en tegen wanneer de sfeer er goed inzit afzakken naar 't stad om te feesten en drugs te consumeren