#1
Hallo mensen!
Eerst wil ik zeggen hoe blij ik ben dat de registraties weer open zijn!
Ik loer al een lange tijd op dit forum, Nu echter kan ik me mengen in discussies en kan ik om advies vragen en misschien in de toekomst zelfs geven!
Nu dat gezegd is kom ik met mijn vraag,
Ik ga vanavond voor de eerste keer XTC gebruiken met 2 maten. Nu heb ik hier en daar al gelezen dat je goed moet eten van te voren (2 a 3 uur van te voren) goed uitgerust moet zijn, en dat je natuurlijk je pillen moet laten testen.
Mijn pillen zijn getest en ze zijn helaas behoorlijk laag qua MDMA gehalte.
De pillen zijn Witte Mitshubishi's met 51 mg MDMA, Verder werd niets vermeld van andere stoffen dus ik neem aan dat dit alles is. Ik heb maar 3 (had er 4) van deze pillen, dat is dus maar 153 mg.
Als we deze pillen dus gaan opdelen met 3 man kom je dus uit op een laag mdma gehalte van 51 mg per man.
Ik weeg 86 kilo en ik heb zo hier en daar al gelezen dat je 1 - 2 X mg mdma per kilo zou moeten nemen, dan zou ik dus veel te laag uitkomen met wat ik heb. Maar aangezien het mijn eerste keer is, is er dan geen kans dat ik hem dan wel goed voel?
Verder heb ik nog 1 Rooie Duif gekocht via vrienden, zij hebben deze zelf ook getest en gebruikt ze tripten hem er hard op, er zit ongeveer 120 - 140 mg MDMA in die pil.
Ik kan die natuurlijk ook nemen maar dadelijk voelt de rest hem niet en dan zit ik daar alleen te trippen, en dat is natuurlijk niet de bedoeling
Mijn excuses als mijn verhaal niet helemaal duidelijk is, ik ben onderweg naar school en ben dus nog zeer moe, ik zou als jullie mij kunnen helpen en natuurlijk als jullie het niet snappen mijn verhaal graag verder willen toelichten
Bij Voorbaat Dank!
Neerlander
Eerst wil ik zeggen hoe blij ik ben dat de registraties weer open zijn!
Ik loer al een lange tijd op dit forum, Nu echter kan ik me mengen in discussies en kan ik om advies vragen en misschien in de toekomst zelfs geven!
Nu dat gezegd is kom ik met mijn vraag,
Ik ga vanavond voor de eerste keer XTC gebruiken met 2 maten. Nu heb ik hier en daar al gelezen dat je goed moet eten van te voren (2 a 3 uur van te voren) goed uitgerust moet zijn, en dat je natuurlijk je pillen moet laten testen.
Mijn pillen zijn getest en ze zijn helaas behoorlijk laag qua MDMA gehalte.
De pillen zijn Witte Mitshubishi's met 51 mg MDMA, Verder werd niets vermeld van andere stoffen dus ik neem aan dat dit alles is. Ik heb maar 3 (had er 4) van deze pillen, dat is dus maar 153 mg.
Als we deze pillen dus gaan opdelen met 3 man kom je dus uit op een laag mdma gehalte van 51 mg per man.
Ik weeg 86 kilo en ik heb zo hier en daar al gelezen dat je 1 - 2 X mg mdma per kilo zou moeten nemen, dan zou ik dus veel te laag uitkomen met wat ik heb. Maar aangezien het mijn eerste keer is, is er dan geen kans dat ik hem dan wel goed voel?
Verder heb ik nog 1 Rooie Duif gekocht via vrienden, zij hebben deze zelf ook getest en gebruikt ze tripten hem er hard op, er zit ongeveer 120 - 140 mg MDMA in die pil.
Ik kan die natuurlijk ook nemen maar dadelijk voelt de rest hem niet en dan zit ik daar alleen te trippen, en dat is natuurlijk niet de bedoeling
Mijn excuses als mijn verhaal niet helemaal duidelijk is, ik ben onderweg naar school en ben dus nog zeer moe, ik zou als jullie mij kunnen helpen en natuurlijk als jullie het niet snappen mijn verhaal graag verder willen toelichten
Bij Voorbaat Dank!
Neerlander