Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOok ik ga vanavond voor de eerste keer!

Ook ik ga vanavond voor de eerste keer!

8 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
S
Snoepende-NeerlanderLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo mensen!

Eerst wil ik zeggen hoe blij ik ben dat de registraties weer open zijn!
Ik loer al een lange tijd op dit forum, Nu echter kan ik me mengen in discussies en kan ik om advies vragen en misschien in de toekomst zelfs geven!

Nu dat gezegd is kom ik met mijn vraag,
Ik ga vanavond voor de eerste keer XTC gebruiken met 2 maten. Nu heb ik hier en daar al gelezen dat je goed moet eten van te voren (2 a 3 uur van te voren) goed uitgerust moet zijn, en dat je natuurlijk je pillen moet laten testen.

Mijn pillen zijn getest en ze zijn helaas behoorlijk laag qua MDMA gehalte.
De pillen zijn Witte Mitshubishi's met 51 mg MDMA, Verder werd niets vermeld van andere stoffen dus ik neem aan dat dit alles is. Ik heb maar 3 (had er 4) van deze pillen, dat is dus maar 153 mg.
Als we deze pillen dus gaan opdelen met 3 man kom je dus uit op een laag mdma gehalte van 51 mg per man.
Ik weeg 86 kilo en ik heb zo hier en daar al gelezen dat je 1 - 2 X mg mdma per kilo zou moeten nemen, dan zou ik dus veel te laag uitkomen met wat ik heb. Maar aangezien het mijn eerste keer is, is er dan geen kans dat ik hem dan wel goed voel?

Verder heb ik nog 1 Rooie Duif gekocht via vrienden, zij hebben deze zelf ook getest en gebruikt ze tripten hem er hard op, er zit ongeveer 120 - 140 mg MDMA in die pil.
Ik kan die natuurlijk ook nemen maar dadelijk voelt de rest hem niet en dan zit ik daar alleen te trippen, en dat is natuurlijk niet de bedoeling :grin:

Mijn excuses als mijn verhaal niet helemaal duidelijk is, ik ben onderweg naar school en ben dus nog zeer moe, ik zou als jullie mij kunnen helpen en natuurlijk als jullie het niet snappen mijn verhaal graag verder willen toelichten :wink:


Bij Voorbaat Dank!



Neerlander
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Goede kans dat het gewoon werkt, ze zijn getest maar zal wel licht zijn misschien.Maar het is je eerste keer dus goed om te beginnen zo :wink:
R
RobinnlLid
01-01-2024, 00:00
#3
51 mg is niet heel veel nee, maar op zich wel genoeg.

Wat je ook kan doen, als je wilt kutten is, proberen die Rode duif in 3'en te delen.
Dan heb je rond de 90mg pp.
S
Snoepende-NeerlanderLid
01-01-2024, 00:00
#4
Okee!
hartelijk dank! Ik laat morgen weten hoe het was :wink:
over een paar uurtjes is het eindelijk zo ver!


mvg,


Neerlander
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Snoepende-Neerlander zei:
Okee!
hartelijk dank! Ik laat morgen weten hoe het was :wink:
over een paar uurtjes is het eindelijk zo ver!


mvg,


Neerlander
Klik om te vergroten...

Hoor graag hoe je het ervaren hebt, veel plezier!
PS Fruit is heerlijk vond ik op mdma vroeger altijd :hearteyes:
S
Snoepende-NeerlanderLid
01-01-2024, 00:00
#6
WOW!
Het was echt geweldig!
We zouden het eigenlijk met 3 man doen maar 1 trok zich terug en wou het pas doen als het ons goed beviel.

We fietsten naar onze plek van bestemming (bij een vriend thuis)
Ongeveer op 2/3 van de rit namen we een halfje van die witte mitshubishi, dat was om 21.30
Rond 22.00 begon ik al lichtjes iets te voelen.
Om 22.15 pakte we ons nog een halfje. Daarna om 22.45 begon ik hem al echt goed te voelen, veel praten met de benen zenuwachtig trillen, klamme handen en erg warm, ook begon ik veel te praten en werd mijn hoofd zwaar. Ik denk (weet niet zeker) dat we rond 23.30 nog een halfje hadden gepakt. Ik vond alle muziek op TV leuk zelfs hip-hop waar ik normaal van kots.

Om 00.45 zijn we even een stukje gaan lopen, we hadden allebei al anderhalve pil op.
Een andere vriend die niet had gebruikt liep ook mee, maar ik had daar op dat moment totaal geen band mee, veel meer met mijn wél gebruikende maat.
De nuchtere vriend vertelde ook slecht nieuws waar ik eigenlijk geen behoefte aan had op dat moment en toen ging ik me kut en verdrietig voelen.
Op een gegeven moment waren mijn gebruikende maat en ik nog alleen, die andere was pizza gaan eten. Ik voelde me nog steeds kut en kon echt heel goed praten met mijn maat.

We liepen langzamer hand weer terug en ik begon me alweer iets vrolijker te voelen, maar ik merkte dat de pillen langzaam uitwerkte. We waren aan het twijfelen of we een kwart van een rood duifje zouden nemen per persoon. Na enig overleg kwamen we tot de conclusie dat we best wel verantwoordelijk gebruikt hadden door steeds een halve van die lichte mitshubishi te nemen, Dus we vonden dat we van die rooie duif ook gewoon allebei een halve konden pakken. Dit was om 01.15.
Eenmaal binnen keken onze nuchtere maten ons aan en merkten inderdaad dat wij niet meer zo space waren. Maar daar kwam heel snel verandering in. Rond 01.35 voelde ik hem weer vet hard en ik begon de hele tijd met mijn kaak te draaien, en ik werd nog drukker en hyperder dan ik al geweest was! Dit was echt een heerlijk gevoel, ook het knuffelen van maten was erg leuk.

Op een gegeven moment ging iedereen naar huis rond 01.45 maar ik en mijn maat bleven nog even bij de gastheer. voor dat we het wisten (het ging echt heeeeeel snel!) was het alweer 03.45 en gingen wij ook huiswaarts. het gevoel trok langzaam weg.

op de fiets naar huis spraken we amper, dat was niet erg maar best prettig zelfs. Het voelde alsof we op een weg fietste die eindeloos was, er reden geen auto's en er was een totaal gevoel van rust en kalmte.

We waren precies om 04.07 bij mij voor de deur, toen besloten we nog om een wandeling te maken, dit hadden we gedaan tot 04.50 ongeveer.
Ik moest erg veel plassen maar verder voelde ik me prima.

Thuis had ik mijn sigaretten, waarvan ik dacht dat ik die onderweg verloren was, gevonden in mijn vest dat ik aan had. We hebben samen ongeveer 1 pakje binnen een zeer korte tijd leeg gerookt op mijn kamer en we hadden nog erg gezellig gepraat over van alles en nog wat.
We pakte voor het slapen gaan allebei nog een vitamine C bruis tablet.
toen ik mijn ogen dicht deed had ik nog steeds een draaiend gevoel in mijn schedel maar het was niet hinderlijk.
Ik was zo in slaap gevallen maar werd wel weer 3X ongeveer wakker omdat ik moest plassen, dit deed ik overigens gewoon uit het raam :tearsofjoy:

we zijn vandaag om ongeveer 13.00 opgestaan en ik voel me erg duf maar nog steeds erg blij.
Ik zie wel vrij wazig en heb een lichte hoofdpijn (wat ik gisteren na die duif overigens zeer extreem had). Mijn benen zijn ook heel erg moe van dat getril gisteren, het voelt alsof ik een marathon heb gelopen! Ook mijn kaak heeft een lichte pijn maar niet hinderlijk.

Al met al, het was een van de mooiste, leukste en vetste avonden van mijn hele leven. Eentje om never nooit niet te vergeten! ondanks dat onze andere maten alleen bier dronken was het niet vervelend dat zij erbij waren, ook al snapte ze totaal niks van ons :mrgreen:

Het was geweldig!!! :hearteyes:
z
zeberdeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
:) :) vindt dat jullie voor de eerste keer verstandig gebruikt hebben
en idd die duivjes zijn goede pillen haha heb ze zelf ook regelmatig gehad
mooi dat jullie nu een fijne ervaring rijker zijn :grin: :grin: blijf op deze manier gebruiken
en wordt niet te overmoedig :sunglasses: :sunglasses: gebruik zelf al 15 jaar xtc en nog steeds met verstand
hoop dat jullie dat ook blijven doen :) :) veel speace plezier verder
r
rr00Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Goed rustig aan gedaan!

Overweeg volgende keer ook eens een hogere dosis in 1x te nemen (als je het daar bij kan houden). Dat kut voelen wat je noemt komt omdat je op een grens van net wel/net niet zit. Persoonlijk heb ik betere herinneringen aan avonden waar ik gewoon 5 uur achter elkaar vol kan genieten.
S
Snoepende-NeerlanderLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik denk dat dat kut voelen eerder kwam doordat die maat van mij een kutverhaal vertelde tijdens de come-down. Daarna pakte ik dus een halve rooie duif en ging ik, echt hard :P
Heb nu alleen maar rooie duifjes alleen zijn we nu nog voor een gelegenheid aan het zoeken dat we kunnen gebruiken. Feesten zijn er nooit echt bij ons in de buurt, en tijdens het normale uitgaan wil ik liever niet gezien worden met die glazige zwarte ogen :grin:
Thuis zitten is ook niet altijd een optie aangezien bijna iedereen van ons nog thuis woont, niet echt ideaal ivm ouders.

Maar wat jij zegt wil ik idd wel eens proberen om er 1 in een keer te pakken, maar voorlopig wacht ik daar nog mee omdat ik natuurlijk pas een keer gebruikt heb en niet meteen te overmoedig wil worden. Wél wil ik tijdens de come-down een joint roken want ik heb gehoord en gelezen dat dit erg lekker schijnt te zijn :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."