#1
Ik had 2 vraagjes voor jullie.
Ik heb dit weekend voor het eerst in 2 jaar weer XTC gedaan (toen maar 1 keer en daarna niet weer tot nu toe). Afgelopen weekend heb ik 1 pil (2 keer een halve) groene eekhoorntjes gehad en er is me verteld dat er 185mg in de pil zat. Ik vroeg me af hoe dat zich verhoudt tot de rest van het aanbod op de markt op dit moment, want als het goede zijn moet ik misschien maar snel wat inkopen voordat er weer een mindere voor in de plaats komt.
Mijn tweede vraag is toch wel een beetje vragen naar de bekende weg maar ik wilde het toch even zeker weten. Afgelopen weekend is mijn ervaring erg goed bevallen en ik ben zeker van plan vaker X te gaan doen, maar ik vroeg me af hoe lang ik tussen elke keer moet laten om helemaal geen of een minieme tolerantie op te bouwen en telkens weer dat 'magische' X gevoel te krijgen wat vermindert/weggaat als je het te vaak gebruikt. Ik heb voor mezelf een grens van 2 maanden gesteld en het lijkt me dat dat op zich genoeg moet zijn, maar als ik dit zou kunnen verkorten zou dit natuurlijk niet verkeerd zijn. Verlengen is niet iets wat ik graag wil horen, maar als je denkt dat het noodzakelijk is om dit toch te bereiken laat het me vooral weten.
Ik heb dit weekend voor het eerst in 2 jaar weer XTC gedaan (toen maar 1 keer en daarna niet weer tot nu toe). Afgelopen weekend heb ik 1 pil (2 keer een halve) groene eekhoorntjes gehad en er is me verteld dat er 185mg in de pil zat. Ik vroeg me af hoe dat zich verhoudt tot de rest van het aanbod op de markt op dit moment, want als het goede zijn moet ik misschien maar snel wat inkopen voordat er weer een mindere voor in de plaats komt.
Mijn tweede vraag is toch wel een beetje vragen naar de bekende weg maar ik wilde het toch even zeker weten. Afgelopen weekend is mijn ervaring erg goed bevallen en ik ben zeker van plan vaker X te gaan doen, maar ik vroeg me af hoe lang ik tussen elke keer moet laten om helemaal geen of een minieme tolerantie op te bouwen en telkens weer dat 'magische' X gevoel te krijgen wat vermindert/weggaat als je het te vaak gebruikt. Ik heb voor mezelf een grens van 2 maanden gesteld en het lijkt me dat dat op zich genoeg moet zijn, maar als ik dit zou kunnen verkorten zou dit natuurlijk niet verkeerd zijn. Verlengen is niet iets wat ik graag wil horen, maar als je denkt dat het noodzakelijk is om dit toch te bereiken laat het me vooral weten.