Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGroene eekhoorntjes & intervallen in gebruik

Groene eekhoorntjes & intervallen in gebruik

4 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik had 2 vraagjes voor jullie.

Ik heb dit weekend voor het eerst in 2 jaar weer XTC gedaan (toen maar 1 keer en daarna niet weer tot nu toe). Afgelopen weekend heb ik 1 pil (2 keer een halve) groene eekhoorntjes gehad en er is me verteld dat er 185mg in de pil zat. Ik vroeg me af hoe dat zich verhoudt tot de rest van het aanbod op de markt op dit moment, want als het goede zijn moet ik misschien maar snel wat inkopen voordat er weer een mindere voor in de plaats komt.

Mijn tweede vraag is toch wel een beetje vragen naar de bekende weg maar ik wilde het toch even zeker weten. Afgelopen weekend is mijn ervaring erg goed bevallen en ik ben zeker van plan vaker X te gaan doen, maar ik vroeg me af hoe lang ik tussen elke keer moet laten om helemaal geen of een minieme tolerantie op te bouwen en telkens weer dat 'magische' X gevoel te krijgen wat vermindert/weggaat als je het te vaak gebruikt. Ik heb voor mezelf een grens van 2 maanden gesteld en het lijkt me dat dat op zich genoeg moet zijn, maar als ik dit zou kunnen verkorten zou dit natuurlijk niet verkeerd zijn. Verlengen is niet iets wat ik graag wil horen, maar als je denkt dat het noodzakelijk is om dit toch te bereiken laat het me vooral weten.
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#2
Op dit moment zijn er verschillende pillen in omloop met dergelijke hoge doseringen. Trimbos heeft hier zelfs een waarschuwing voor uit laten gaan. (In hetzelfde bericht werd trouwens ook gewaarschuwd voor pillen die PMMA bevatten)
Ik koop zelf altijd meteen een voorraadje in als ik een goede bron gevonden heb, ben je voorlopig weer even van het zoeken en testen gedoe af :wink:

2 maanden is het minimum om tussen je xtc gebruik te laten. Langer is natuurlijk beter. Er zijn middelen die het herstel van het lichaam, en dan hebben we 't nu vooral over je serotonine huishouding, kunnen versnellen, waardoor je binnen kortere tijd dan 2 maanden weer zou kunnen gebruiken. Gebruik de zoekfunctie hier of op drugsforum.info om daar meer over te leren.

Mijn mening is echter dat je gewoon die 2 maanden aan moet houden om je lichaam zichzelf te laten herstellen. Met supplementen ben je nog steeds met je neurotransmitters aan het fukken en die prijs zal je op een dag betalen..
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik weet een beetje over de supplementen, als vitamine C (heb veel fruit gegeten tijdens de X en ook nog relatief veel in de dagen erna), 5-HTP, multivitamine & melatonine (viewtopic.php?f=3&t=31767).

Heb alleen niet genoeg geld om zulke dikke batches supplementen aan te schaffen, aangezien ik nog een VWO-scholier ben en al genoeg geld kwijt ben met roken en uitgaan/drugs, m'n maandloon gaat toch wel weer op iedere maand en moet toch ook eens beginnen met sparen voor de vakantie. Ik vrees dus dat het niet gaat lukken om die aan te schaffen, maar ik zorg verder wel prima voor mezelf en gebruik niet exorbitant veel van wat dan ook.

Bedankt voor je antwoord, erg jammer van die 2 maanden want het is zo leuk dat ik het wel vaker zou willen gebruiken, maar daar zal ik vast niet de enige in zijn.
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#4
De periode tussen de gebruiksmomenten telt, maar de hoeveelheid die je dan gebruikt doet ook mee. 1a2 mg per kg lichaamsgewicht eens per 6 weken is gebruik waarbij de risico's aanvaardbaar zijn. Wordt ook door verschillende instellingen geadviseerd.

Bedenk je wel dat de eerste keren het beste effect geven en er hoe dan ook wel iets van de magic verloren gaat. Hoe mee je neemt en hoe vaker hoe sterker dit effect zal optreden. Wees dus voorzichtig. Nu lijkt het leuk om het zo vaak mogelijk te doen, maar geloof mij dat het ook leuk is om het over 10 jaar nog steeds weleens te kunnen doen.
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#5
1-2mg per lichaamsgewicht maar, ja? Ik zit zelf rond de 60 kg, maar heb toch uiteindelijk wel 185mg ingenomen. Toen ging ik ook pas aardig hard, daarvoor merkte ik het wel maar was het niet heel sterk vergeleken met toen ik had bijgenomen.

En dat er een beetje verloren gaat vind ik niet heel verschrikkelijk, zolang het nog maar goed merkbaar aanwezig is zal ik de 10% minder niet merken / daar niet om geven. Bedankt voor je advies.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."