#1
Goedenavond ![:)]()
Ik kijk al een geruime tijd mee op jullie forum en vermaak mij zeer met ervaringen en andere handige informatie. Ik ben al een maandje of 3 heel erg geinterresseerd in MDMA en dan vooral in XTC vorm. Ik ben naar Nightmare geweest en heb mij clean ongelovelijk vermaakt, maar ik wil toch een keer 'de' sfeer meeproeven op een hardcore feest en goed uit m'n dak gaan. 2 April is het dan zover op Masters. Witte kamelen van 143 mg MDMA gaan het worden. Ik ga ze door de helft breken en en mocht na een uurtje nog niks gevoelt zijn gooi ik de andere helft er bij. Het zou tevens mijn eerste keer zijn. Zoals ik al zei heb ik 3 maanden echt alles uitgezocht hoe en wat maar toch maak ik mij af en toe nog een kleeein beetje zorgen, hoewel dit denk ik ook wel normaal is..
Mijn vragen waren ook;
- Als ik eventueel moet kotsen bij de inslag op zo'n feest, is/word dit getolereerd of word je er meteen afgekiepert? Ik weet uiterraard dat het niet fris is en hoop dat ik niet moet nekken maar je weet het maar nooit.
- Overgevoeligheid / MDMA-allergie. Ik had gelezen dat sommige mensen overgevoelig zijn of een allergie hebben voor de werkende stof in XTC. Ik maak mij hier niet heel erg zorgen om maar het zet je wel aan het denken, iemand die mij hier vanaf kan helpen?
- Bij the come up, is het beter om even rustig aan de kant te gaan zitten of is afleiding zoeken dus midden in de zaal gaan staan een beter idee? Vrienden van mij zeggen middein in de zaal zodat je wat afleiding hebt maar hun zijn niet super ervaren.
Kortom, een paar beginners vraagjes die vast al 10000000000000x beantwoord zijn, maar ik okn ze niet vinden met de search knop.

Ik kijk al een geruime tijd mee op jullie forum en vermaak mij zeer met ervaringen en andere handige informatie. Ik ben al een maandje of 3 heel erg geinterresseerd in MDMA en dan vooral in XTC vorm. Ik ben naar Nightmare geweest en heb mij clean ongelovelijk vermaakt, maar ik wil toch een keer 'de' sfeer meeproeven op een hardcore feest en goed uit m'n dak gaan. 2 April is het dan zover op Masters. Witte kamelen van 143 mg MDMA gaan het worden. Ik ga ze door de helft breken en en mocht na een uurtje nog niks gevoelt zijn gooi ik de andere helft er bij. Het zou tevens mijn eerste keer zijn. Zoals ik al zei heb ik 3 maanden echt alles uitgezocht hoe en wat maar toch maak ik mij af en toe nog een kleeein beetje zorgen, hoewel dit denk ik ook wel normaal is..
Mijn vragen waren ook;
- Als ik eventueel moet kotsen bij de inslag op zo'n feest, is/word dit getolereerd of word je er meteen afgekiepert? Ik weet uiterraard dat het niet fris is en hoop dat ik niet moet nekken maar je weet het maar nooit.
- Overgevoeligheid / MDMA-allergie. Ik had gelezen dat sommige mensen overgevoelig zijn of een allergie hebben voor de werkende stof in XTC. Ik maak mij hier niet heel erg zorgen om maar het zet je wel aan het denken, iemand die mij hier vanaf kan helpen?
- Bij the come up, is het beter om even rustig aan de kant te gaan zitten of is afleiding zoeken dus midden in de zaal gaan staan een beter idee? Vrienden van mij zeggen middein in de zaal zodat je wat afleiding hebt maar hun zijn niet super ervaren.
Kortom, een paar beginners vraagjes die vast al 10000000000000x beantwoord zijn, maar ik okn ze niet vinden met de search knop.

