Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste pil op een hardcore feest.

Eerste pil op een hardcore feest.

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
d
deman13Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Goedenavond :)

Ik kijk al een geruime tijd mee op jullie forum en vermaak mij zeer met ervaringen en andere handige informatie. Ik ben al een maandje of 3 heel erg geinterresseerd in MDMA en dan vooral in XTC vorm. Ik ben naar Nightmare geweest en heb mij clean ongelovelijk vermaakt, maar ik wil toch een keer 'de' sfeer meeproeven op een hardcore feest en goed uit m'n dak gaan. 2 April is het dan zover op Masters. Witte kamelen van 143 mg MDMA gaan het worden. Ik ga ze door de helft breken en en mocht na een uurtje nog niks gevoelt zijn gooi ik de andere helft er bij. Het zou tevens mijn eerste keer zijn. Zoals ik al zei heb ik 3 maanden echt alles uitgezocht hoe en wat maar toch maak ik mij af en toe nog een kleeein beetje zorgen, hoewel dit denk ik ook wel normaal is..

Mijn vragen waren ook;
- Als ik eventueel moet kotsen bij de inslag op zo'n feest, is/word dit getolereerd of word je er meteen afgekiepert? Ik weet uiterraard dat het niet fris is en hoop dat ik niet moet nekken maar je weet het maar nooit.

- Overgevoeligheid / MDMA-allergie. Ik had gelezen dat sommige mensen overgevoelig zijn of een allergie hebben voor de werkende stof in XTC. Ik maak mij hier niet heel erg zorgen om maar het zet je wel aan het denken, iemand die mij hier vanaf kan helpen?

- Bij the come up, is het beter om even rustig aan de kant te gaan zitten of is afleiding zoeken dus midden in de zaal gaan staan een beter idee? Vrienden van mij zeggen middein in de zaal zodat je wat afleiding hebt maar hun zijn niet super ervaren.

Kortom, een paar beginners vraagjes die vast al 10000000000000x beantwoord zijn, maar ik okn ze niet vinden met de search knop.
:wave:
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#2
Allereerst de vraag terug of je je pillen oficeel hebt laten testen? Zo nee, dan adviseer ik je dat wel te doen. Van horen zeggen dat ze getest zijn is niet genoeg. Als je het komende week nog doet heb je w.s. wel uitslag voor het feest.

deman13 zei:
- Als ik eventueel moet kotsen bij de inslag op zo'n feest, is/word dit getolereerd of word je er meteen afgekiepert? Ik weet uiterraard dat het niet fris is en hoop dat ik niet moet nekken maar je weet het maar nooit.
Klik om te vergroten...
Zolang jij het een beetje netjes doet, dus niet over een ander of vlak voor de voeten van een security, zal het wel meevallen. Maak je er ook niet te druk om dat het gebeurd. Daardoor zal het alleen maar sneller gebeuren.

deman13 zei:
- Overgevoeligheid / MDMA-allergie. Ik had gelezen dat sommige mensen overgevoelig zijn of een allergie hebben voor de werkende stof in XTC. Ik maak mij hier niet heel erg zorgen om maar het zet je wel aan het denken, iemand die mij hier vanaf kan helpen?
Klik om te vergroten...
Je kunt overgevoelig zijn, maar het komt niet zo vaak voor. Voor de zekerheid kun je op een eerder moment een keer een kwart pilletje nemen (niet meer, dat is zonde van je eerste keer die je daarna nog moet gaan beleven). Rustig aan beginnen met een halve zou ook wel moeten lukken.

deman13 zei:
- Bij the come up, is het beter om even rustig aan de kant te gaan zitten of is afleiding zoeken dus midden in de zaal gaan staan een beter idee? Vrienden van mij zeggen middein in de zaal zodat je wat afleiding hebt maar hun zijn niet super ervaren.
Klik om te vergroten...
Dat maakt niet zoveel uit. Het is maar wat jij prettig vind. Dat merk je snel genoeg. Doe dus waar je zin in hebt, de muur en het midden van de zaal zijn nooit ver weg mocht je toch van gedachte veranderen.

deman13 zei:
Kortom, een paar beginners vraagjes die vast al 10000000000000x beantwoord zijn, maar ik okn ze niet vinden met de search knop.
:wave:
Klik om te vergroten...
Er zijn beginnersvragen die makkelijker te vinden zijn.... :wave:
S
Snoepende-NeerlanderLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb zelf pas een keer gebruikt, en dat was niet op een feest.

Wij gebruikten extra niet op een feest omdat we eerst wilden uitvinden wat xtc voor effect op ons lichaam had, Nu we dat hebben ervaren snakken we naar een goed feest :grin:

Ik denk dat als je je eerste keer perse wil ervaren op een hardcore feest dat je dan gewoon met een kwartje of een halfje moet beginnen. Ik zou beginnen met een halfje maar je bent zelf natuurlijk vrij om te kiezen. Een halfje zal hoogstwaarschijnlijk (zeg nooit nooit) geen enkele negatieve invloed op je hebben, dit kan je lichaam sowieso wel aan denk ik.
Over kotsen zou ik me sowieso geen zorgen maken dan.
Ook die overgevoeligheid en of allergie komt vrij weinig voor zover ik weet dus ik zou dat uit je hoofd zetten.

Zoals ik al zei hebben wij de trip bij iemand thuis ervaren maar wij hadden de come-up min of meer op de fiets omdat we een halve hadden genomen onderweg naar de plek van bestemming. toen we net bij die kerel thuis waren voelde we hem zeg maar. Dus volgens mij kun je gewoon lekker gaan dansen en dan voel je hem vanzelf wel opkomen.

Ik ben, zoals ik eerder al zei, zeker geen ervaren gebruiker want ik heb pas een keer gebruikt. (komt hoogstwaarschijnlijk dit of volgend weekend verandering in :grin:)
Maar als je gewoon verantwoord gebruikt en vooral goed naar je eigen lichaam luistert komt alles meer dan goed daar kun je echt van op aan!
XTC is echt een drugs waarbij je goed op je lichaams signalen moet letten, als je hem al echt goed voelt pak dan niet nog meer!

En last but not least, dat je je zorgen maakt is meer dan normaal. Het is nooit zonder risico's maar je kunt de risico's wel heel erg beperken door je verstand te gebruiken en je goed in te lezen op sites als deze en pillreports of erowid. Dat heeft mij ook erg geholpen en mij ook daadwerkelijk over de streep getrokken. Want ZOOOOOOOOOOOO gevaarlijk als de overheid en scholen je willen doen geloven is xtc nou ook weer niet, mits je je verstand gebruikt natuurlijk :P

Ik ben erg benieuwd hoe je ervaring geweest is!



Neerlander :stoned:
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#4
Voor de eerste keer is 1 mg/kg in principe meer dan voldoende als startdosis. Dus 80 kg betekend 80mg. Wees ook niet te voorzichtig..., al je te weinig neemt en het net niet genoeg is dan is dat ook een beetje jammer.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."