welja ik was vroeger een heuse xtc gebruiker ik heb er dan ook erg veel in mn handen gehad... tot voor kort ik er trg connecties voor had, vroeger vond ik de witte mercedesjes en de witte pentagrammen het best! de smileys iets minder en dolfijntjes moest ik niet meer hebben, dus 2 dagen voor nieuwjaar kon iemand mij aan rode playboys geraken... ik had er eerlijk gezegd ng niet van ghoord en hij beweerde dat het de beste waren die hij had... dus had ik mij zo 4 vn de deze gekocht... ik heb er maar 2 genomen en ze sloegen in als een bom... ik was eerlijk waar verschoten en heb dus toch een goed nieuwjaar gehad vndg ga ik trg uit maar trg met witte mercedesjes die had die kerel juist binnen en deze zijn lekker spacen xD alle ik heb mn zegje nu ook gedaan ;P Grtzzzz ilovetheweed