Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2/3 XTC pillen mee nemen naar Defqon. 1

2/3 XTC pillen mee nemen naar Defqon. 1

8 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
M
MorningweedzorLid
01-01-2024, 00:00
Jij wilt de dealer gaan uithangen op Defqon? Ik zou het maar bij eigen gebruik houden :wink:
r
rooosLid
Hallo!

ik ga 25 juni naar Defqon en ik wil graag 2 of 3 pillen mee nemen.. maar ik ben een meisje en ik dacht zo, misschien aan t tampon vastmaken en veel folie er omheen?
Of is er toch nog een kans dan om opgepakt te worden? zijn wel strenge controles daar..
Als ik dan opgepakt wordt, kan ik dan van t feest afgezet worden??
S
ShuttleLid
De controle op feesten zoals Defqon valt echt reuze mee hoor, vaak stelt het zelfs heel weinig voor, en dat je een meisje bent maakt het normaal ook nog iets gemakkelijker. Echter is het wel belangrijk dat je ze op een goede plek weg stopt voor je naar binnen gaat inderdaad. Als je onverhoopt toch gepakt wordt (minimale kans als je het slim aanpakt) dan zul je met jou zogenoemde gebruikers hoeveelheid (2/3 pillen) ze moeten inleveren, en dan kun je gewoon alsnog naar binnen normaal gezien.
S
SvaliLid
rooos zei:
Hallo!

ik ga 25 juni naar Defqon en ik wil graag 2 of 3 pillen mee nemen.. maar ik ben een meisje en ik dacht zo, misschien aan t tampon vastmaken en veel folie er omheen?
Of is er toch nog een kans dan om opgepakt te worden? zijn wel strenge controles daar..
Als ik dan opgepakt wordt, kan ik dan van t feest afgezet worden??
Klik om te vergroten...

Als je die tampon dan in de juiste plek steekt zal het wel goed komen denk ik.
D
De SituatieLid
Gewoon in je broekie daar kijken ze nooit ze voelen alleen of je er geen hele zakken vol hebt verstopt.
Mocht je er door een hond uitgepikt worden (op sommige feesten gebeurt dat, die moeten we eigenlijk boycotten met zijn allen) en ze vinden er 3 dan heb je kans dat je ze nog mag houden ook en er in mag.
p
persoonLid
Neem een vol pakje peuken. Haal er 3 peuken uit en knip er ongeveer 3-5mm vanaf.
Stop je 3 pillen op de plek waar de peuken zaten en stop daarna de peuken er weer in.

Lijkt het net een normaal pakje peuken :wink:
M
MorningweedzorLid
persoon zei:
Neem een vol pakje peuken. Haal er 3 peuken uit en knip er ongeveer 3-5mm vanaf.
Stop je 3 pillen op de plek waar de peuken zaten en stop daarna de peuken er weer in.

Lijkt het net een normaal pakje peuken :wink:
Klik om te vergroten...

En jij hebt nooit gezien dat ze je pakkie peuken op z'n kop zetten bij de controle?
Wees eens creatief.
T
TufnutLid
Ik vind de tampon-optie wel creatief. Ik denk dat die ook wel betrouwbaar is en de minste pakkans heeft; ik geloof niet dat ze snel zullen vragen je tampon eruit te halen. Bovendien kun je dat volgens mij ook weigeren al zouden ze het vragen; als tenminste verder geen reden geeft hiertoe (een evt hond is dat niet).
Belangrijk is echter wel dat je de tampon goed prepareert. Doe je dat niet, dan kunnen ze vrij komen en dat is geen goed idee.
p
purple-tri-forceLid
Ik heb gehoord dat de meesten het in zo'n plastic kinder surprise eye doen en dan een condoom erheen. Zou je opzich stuk of 100-150 snoepjes mee naar binnen kunnen krijgen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."