Hoeveel gebruik je en hoeveel MDMA zit er in? En misschien kun je ook vertellen hoeveel tijd je tussen elke pil houdt? Ik zou zo niet kunnen zeggen wat het is, maar ik heb er wel meer van gehoord.
@Svali
Van de pillen die ik de laatste keer had genomen, weet ik niet hoe sterk ze waren. Ik krijg ze via iemand die ze wel altijd wegbrengt om ze te laten testen. De vorige zaten rond de 90 mg.
Zondag ben ik begonnen met een halve en heb ik ong. anderhalf uur nadat hij begon te werken nog een kwart gehad (en heel veel red bull).
hoofdje zei:@Tufnut
Afgelopen jaar iets van 12 keer gebruikt. Ik probeer vaak wel dat er 6-8 weken tussen zitten, maar soms komt dat wat anders uit door de feesten en festivals waar ik graag een pilletje wil. De keer voor zondag was 9 weken geleden. Ik was lichamelijk niet super fit en redelijk verkouden, maar daardoor had ik de dagen daarvoor wel ontzettend rustig aangedaan en had ik veel groente en fruit en vitaminepillen gegeten. Op de dag zelf had ik een high tea gehad rond 5/6 uur en natuurlijk veel te veel gegeten. Rond 22:30 had ik nog twee boterhammen met kaas gehad.
hoofdje zei:@DDeeJay
Wat doe je dan op het moment dat het je overkomt?. Ik denk eigenlijk niet dat ik meer neem dan dat ik aan kan.. eerder te weinig lijkt me. Op de momenten dat ik me zo moe voel dan gaan mensen vaak tegen me praten, omdat ik er zo belabberd uit zie. Heb nu meerdere keren het advies gekregen om bij te nemen. Dat heb ik nooit gedaan, omdat ik bang was dat ik me nog slechter zou gaan voelen. Zou jij bijslikken als je niet lekker gaat en je denkt dat je te weinig hebt gehad?
.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."