Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsmoe tijdens xtc gebruik - wat er aan doen?

moe tijdens xtc gebruik - wat er aan doen?

7 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoeveel gebruik je en hoeveel MDMA zit er in? En misschien kun je ook vertellen hoeveel tijd je tussen elke pil houdt? Ik zou zo niet kunnen zeggen wat het is, maar ik heb er wel meer van gehoord.
h
hoofdjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
In totaal heb ik nu ongeveer zo'n 14 keer xtc gebruikt in mijn leven. Dat is altijd een fijne ervaring geweest, op de laatste drie keer na. Deze keren werd ik zo ongelovelijk moe dat ik vrij weinig van de feestjes waar ik was heb mee gekregen. De één na laatste keer heb ik echt op de dansvloer liggen slapen. Vannacht was het weer raak. Ik voelde dat de pil begon te werken en ben gaan dansen. Na 5 minuten trok ik het niet meer en ben ik gaan zitten. Ik werd constant door degene naast me wakker gepord, omdat ik mijn ogen steeds dicht wilde doen. Zo is het de hele nacht/ ochtend doorgegaan. Zocht steeds een plekje op waar ik rustig kon gaan zitten om met mijn ogen dicht van de muziek te genieten. Op dat moment voel ik me best prima. Al lijkt dat waarschijnlijk niet zo, omdat ik constant lastig gevallen word met de vraag of het wel goed gaat en of ik wat te drinken wil. Waar kan het aan liggen dat ik er zo op reageer? Wat kan ik doen om me weer fitter te voelen? (ik wil geen andere drugs erbij gebruiken). Heb ik dan teveel geslikt of moet ik juist bijslikken?. Ligt het aan de pillen? Het waren overigens niet telkens dezelfde pillen..
D
DDeeJayLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik heb dit ook soms ,maar dat is als ik teveel op heb want Masters of hardcore is nu niet echt de perfecte omgeving om in slaap te vallen :grin:

dus ik zouw zeggen
-of je pakt meer dan je aankan(of je steekt teveel in een keer ,mischien eens wat meer verdelen in aparte uren I.P.V. alles tegelijk ofzo

- of je hebt troep in je omgeving en je moet het eens laten checken
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#4
Vraag een is of je pillen getest zijn en wat het resultaat ervan was?
verder is het idd belangrijk te weten wat je gebruikspatroon is? Hoe vaak gebruik je in een maand/jaar en hoeveel heb je de betreffende avond genomen?
Verder is het belangrijk te weten of je genoeg was uitgerust vooraf en wat je al dan niet gegeten hebt?
Ook is het belangrijk te weten of er andere gezondheidsproblemen spelen? En pof je mss andere medicatie gebruikt?

Kortom er is niet zomaar een antwoord te geven.
h
hoofdjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Bedankt voor jullie reacties!

@Svali
Van de pillen die ik de laatste keer had genomen, weet ik niet hoe sterk ze waren. Ik krijg ze via iemand die ze wel altijd wegbrengt om ze te laten testen. De vorige zaten rond de 90 mg.
Zondag ben ik begonnen met een halve en heb ik ong. anderhalf uur nadat hij begon te werken nog een kwart gehad (en heel veel red bull).

@DDeeJay
Wat doe je dan op het moment dat het je overkomt?. Ik denk eigenlijk niet dat ik meer neem dan dat ik aan kan.. eerder te weinig lijkt me. Op de momenten dat ik me zo moe voel dan gaan mensen vaak tegen me praten, omdat ik er zo belabberd uit zie. Heb nu meerdere keren het advies gekregen om bij te nemen. Dat heb ik nooit gedaan, omdat ik bang was dat ik me nog slechter zou gaan voelen. Zou jij bijslikken als je niet lekker gaat en je denkt dat je te weinig hebt gehad?

@Tufnut
Afgelopen jaar iets van 12 keer gebruikt. Ik probeer vaak wel dat er 6-8 weken tussen zitten, maar soms komt dat wat anders uit door de feesten en festivals waar ik graag een pilletje wil. De keer voor zondag was 9 weken geleden. Ik was lichamelijk niet super fit en redelijk verkouden, maar daardoor had ik de dagen daarvoor wel ontzettend rustig aangedaan en had ik veel groente en fruit en vitaminepillen gegeten. Op de dag zelf had ik een high tea gehad rond 5/6 uur en natuurlijk veel te veel gegeten. Rond 22:30 had ik nog twee boterhammen met kaas gehad.
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#6
@Svali
Van de pillen die ik de laatste keer had genomen, weet ik niet hoe sterk ze waren. Ik krijg ze via iemand die ze wel altijd wegbrengt om ze te laten testen. De vorige zaten rond de 90 mg.
Zondag ben ik begonnen met een halve en heb ik ong. anderhalf uur nadat hij begon te werken nog een kwart gehad (en heel veel red bull).
Klik om te vergroten...

Dat lijkt me zeker niet te veel. Bijnemen lijkt me geen optie, als je slecht gaat, ga je slecht.
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#7
hoofdje zei:
@Tufnut
Afgelopen jaar iets van 12 keer gebruikt. Ik probeer vaak wel dat er 6-8 weken tussen zitten, maar soms komt dat wat anders uit door de feesten en festivals waar ik graag een pilletje wil. De keer voor zondag was 9 weken geleden. Ik was lichamelijk niet super fit en redelijk verkouden, maar daardoor had ik de dagen daarvoor wel ontzettend rustig aangedaan en had ik veel groente en fruit en vitaminepillen gegeten. Op de dag zelf had ik een high tea gehad rond 5/6 uur en natuurlijk veel te veel gegeten. Rond 22:30 had ik nog twee boterhammen met kaas gehad.
Klik om te vergroten...

12 keer in het afgelopen jaar komt neer op 4 weken gemiddeld tussen de keren van gebruik. Het valt dan toch wel te overwegen iets minder frequent te gebruiken. Die 9 weken die je voor deze betreffende keer heb gewacht lijken wel lang genoeg, maar zijn gezien je gemiddelde nog aan de korte kant. Als je dan ook nog een grieperig bent dan kan het wel een anders vallen dan je gewend bent.
Ik zou de komende weken 8 weken weer niet gebruiken. In die tijd goed voor jezelf zorgen en de eerstvolgende keer geteste pillen in een afgemeten hoeveelheid nemen (2mg/kg lichaamsgewicht over de gehele trip).
D
DDeeJayLid
01-01-2024, 00:00
#8
hoofdje zei:
@DDeeJay
Wat doe je dan op het moment dat het je overkomt?. Ik denk eigenlijk niet dat ik meer neem dan dat ik aan kan.. eerder te weinig lijkt me. Op de momenten dat ik me zo moe voel dan gaan mensen vaak tegen me praten, omdat ik er zo belabberd uit zie. Heb nu meerdere keren het advies gekregen om bij te nemen. Dat heb ik nooit gedaan, omdat ik bang was dat ik me nog slechter zou gaan voelen. Zou jij bijslikken als je niet lekker gaat en je denkt dat je te weinig hebt gehad?

.
Klik om te vergroten...

op het moment .... aanvaarden dat ik dom ben geweest en teveel heb genomen

en bijpakken zouw ik NOOIT doen als ik me niet goed voelde

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."