Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsxtc, doen of niet? hoe is jullie ervaring ermee?

xtc, doen of niet? hoe is jullie ervaring ermee?

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
M
Mr.WLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo,
ik kreeg laatst van een maat xtc aangeboden, gratis zou ik het krijgen, maar ik heb er nee tegen gezegd.
Ik weet namelijk dat als ik er aan begin, dat er nog vele vele keren zullen komen dat ik het weer zal doen.

Hoe zijn jullie ervaringen?
Hoe veel kwaad kan xtc?
Hoe verslavend werkt xtc?

Grz.w
M
MacLeodLid
01-01-2024, 00:00
#2
[verplaatst naar XTC]
M
MescalinoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als je zelf al twijfeld zou ik bijna zeggen niet doen.

Als je er 100% achter staat en de pil is fatsoenlijk (zuiver mdma) dan kun je een leuke avond hebben. Goed blijven drinken is altijd belangrijk.

Verslavend nauwelijks. Als er spraken van verslaving is dan zeker niet lichamelijk hoogstens geestelijk, dus dat je denkt ik moet hard gaan om het gezellig te hebben.

Ik heb heel lang elk weekend (vr, za en zon) gebruikt. (speed, coke, XTC) en heb het altijd reuze naar mijn zin gehad. Ik heb een periode niks gebruikt en ben toch op stap geweest en heb het best gezellig gehad en niet de drang gehad om iets te kopen. Nu pak ik af en toe nog wel eens een pilletje maar kan best naar een feest zonder. Mijn eerste Pil en nu is ongeveer 20 jaar in totaal dus ik persoonlijk vind niet dat er spraken is van een echte verslaving. (alleen speed was lastig om mee te stoppen maar niet overdreven).
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ervaringen uit het verleden bieden alleen geen garantie voor de toekomst.... :rolleyes:

Als je wilt horen of jij xtc moet nemen dna ben je bij de mesten mensen aan het verkeerde adres. drugs is niet echt iets om aan te raden. Andersom zou ik het je ook niet afraden.

Als je het doet dan is de richtlijn 1 a 1,5 mg xtc (oftewel mdma) per kg lichaamgewicht er een om je aan te houden. Als je dat maximaal 1x in de 6 weken doet dan zijn de risico's aanvaardbaar. Drinken is inderdaad belangrijk maar niet meet dan 2 glazen per uur.
M
MorningweedzorLid
01-01-2024, 00:00
#5
Sta je er niet achter? Niet doen. En ik zou het ook niet doen omdat het gratis ofzo.
Want als je zou gaan gebruiken dan zou je toch echt goed aan doen om die dingen te testen.
Want niemand en ook echt niemand weet 100% zeker wat er in die pillen zit.
M
Mr.WLid
01-01-2024, 00:00
#6
Okee,
bedankt allemaal voor jullie meningen,
ik trek de conclusie dat ik het voorlopig gewoon niet ga proberen,
eerst maar eens de middelbare school afmaken!
grz
M
MorningweedzorLid
01-01-2024, 00:00
#7
wtf middelbare school. Ga dan is heel gauw die school afmaken :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."