Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Als je zelf al twijfeld zou ik bijna zeggen niet doen. Als je er 100% achter staat en de pil is fatsoenlijk (zuiver mdma) dan kun je een leuke avond hebben. Goed blijven drinken is altijd belangrijk. Verslavend nauwelijks. Als er spraken van verslaving is dan zeker niet lichamelijk hoogstens geestelijk, dus dat je denkt ik moet hard gaan om het gezellig te hebben. Ik heb heel lang elk weekend (vr, za en zon) gebruikt. (speed, coke, XTC) en heb het altijd reuze naar mijn zin gehad. Ik heb een periode niks gebruikt en ben toch op stap geweest en heb het best gezellig gehad en niet de drang gehad om iets te kopen. Nu pak ik af en toe nog wel eens een pilletje maar kan best naar een feest zonder. Mijn eerste Pil en nu is ongeveer 20 jaar in totaal dus ik persoonlijk vind niet dat er spraken is van een echte verslaving. (alleen speed was lastig om mee te stoppen maar niet overdreven)."