Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC zelf meenemen naar feest. Risico's

XTC zelf meenemen naar feest. Risico's

5 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
h
hansjuhLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hi,

Wat zijn de gevolgen als je zelf 3 xtc pillen meeneemt naar Decibel als je gepakt wordt?
Iemand enig idee en weet iemand of er honden staan bij decibel?

B.v.d.
h
hansjuhLid
01-01-2024, 00:00
#2
Oke Thanks,

Ik weet genoeg :)
P
Paddo100Lid
01-01-2024, 00:00
#3
dat eeuwige gestress altijd. ik ben laatste 3 jaar naar stuk of 10 grote hardstyle feesten geweest. 1x honden gezien op de trappen bij het Gelredome bij hardbass. die rook bij me kruis waar ik 4 pillen had maar hij rook het niet...

Als ze iedereen controleren wordt de helft niet binnengelaten. dus gewoon goed verpakken met 2 plastic zakjes en dan folie eromheen en wat parfum ofzo. Dat doe ik altijd en nooit gezeik mee gehad.

succes
M
MorningweedzorLid
01-01-2024, 00:00
#4
+ Bij Decibel kreeg je bij eigengebruik hoeveelheden alleen een boete en mocht je wel naar binnen :wink:
M
MissRaveTeefLid
01-01-2024, 00:00
#5
hansjuh zei:
Hi,

Wat zijn de gevolgen als je zelf 3 xtc pillen meeneemt naar Decibel als je gepakt wordt?
Iemand enig idee en weet iemand of er honden staan bij decibel?

B.v.d.
Klik om te vergroten...

Je weet maar nooit of er ergens honden staan ja of nee, dus altijd goed uitkijken :)
r
roteckLid
01-01-2024, 00:00
#6
decibel / defqon staan uberhaupt nooit hondjes...
Ga nu al jaren naar feestjes, nooit geen problemen gehad!
Als je echt naar feesten gaat zoals qlimax en hardbass ( waar altijd honden staan )
pak dan een condoom, en doe deze er meerdere malen omheen, compleet luchtdicht :)
verder zijn het vaak stresshondjes omdat er maar een paar echte drugshonden in NL rondlopen en die redelijk duur zijn! Dus gewoon kalm blijven en doorlopuuuuu!

nog veel smokkelgeluk:grin: haha

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."