Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik heb nu 2 keer gehad, bij DefQon.1 en bij Q base, dat de eerste pil die ik nam lekker was, daarmee bedoel ik het lekkere gevoel wat erbij hoort. lekkere lichte beentjes flink stampen etc. maar als dat gevoel afzwakte (wat bij Q base heel snel was) en dat ik er weer een halve pil ingooide dat ik niet meer zo lekker leip was. ik was alleen leip dat ik wat trillende ogen had, en wat zat te kauwen. Terwijl ik bij een drugsfeestje bij iemand thuis wel dat heerlijke gevoel de hele tijd had. dat waren dezelfde pillen als die ik met DefQon had, 140mg blauwe ruitjes ofzo waren dat. en met Q base had ik blauwe Mcdonalds pillen 180 mg dacht ik. weet 1 van jullie wat dan het probleem kan zijn? slaap tekort ofzo? verder altijd braaf flink veel water aan het drinken en geen andere zooi als drank of drugs erbij."