Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, Ik heb met een vriend van me besloten zaterdag truffels te gaan doen, we hebben deze al gehaald namelijk: Dolpihns Delight deze werden ons aangeraden door de smartshop. Nou heb ik de laatste tijd vaak last van m'n maagklachten, nou vroeg ik mij af of dit kwaad zou kunnen met de truffels. Groet, Thespacechase P.S ik heb Zaterdag een erg intensieve training zou ik deze beter kunnen overslaan of is het juist goed om alles even uittezweten en ''schoon'' te beginnen voor de trip?"
"@Neurofruit Thx voor je reactie, ik denk dat ik het gewoon ga uitproberen, het zijn een soort ''aanvallen'' die ik even voel opkom zetten en met een slok water weer even snel laat verdwijnen. Ik heb al besloten dat ik niet ga trainen met de gedachte dat ik er misschien in me trip over na ga denken etc. Er is nu alleen een ander probleem namelijk: de zus van die vriend met wie ik het ga doen is thuis die avond. Ze zal ons niet storen (ook omdat er een ruzie tussen broer en zus is) maar toch zit dit mij niet hellemaal lekker maar hij verzekerd me dat we geen last van haar zullen hebben. Ik ga er nog een nacht over slapen en kijken of ik dit wel wil gaan doen ja of nee en welke alternatiefen er anders zijn zoals buiten trippen, dit lijkt me alleen niet erg prettig met 3 graden buiten. Advice?????"
"@Nathaniel Ik denk dat ik deze keer de training toch even uitstel, ook omdat het de 1e keer is en ik alles zo ''perfect mogelijk'' wil doen :P dat van zaterdag denken fuck it gaat denk ik wel gebeuren haha mezelf kennende, te lang al er naar uitgekeken thx voor je reactie"
"Oke, We zitten dus met een Probleem! we kunnen plotseling niet meer bij iemand binnen zitten vanavond en mijn vraag was, zou het voor de 1e keer buiten kwaad kunnen en zou het buiten zijn veel invloed hebben op onze trip en dan bedoel ik nadelig."
"OMG Dat dit mogelijk was, dit is de beste maar ook meest verwarrende ervaring met drugs geweest ooit. we hebben zon 4,5 uur intens getript waarvan 1,5 in een soort droomtoestand waarin ik niet meer wist of ik stond/zat en wat echt was en wat niet komt nog wel reportje jezus wat was dit heftig greeetz thespacechase"
"Leuk report, appart om te zien dat je toch wel echt een kwartier hard hebt lopen spacen omdat je meestal hoord dat het max tot zon 7 mins gaat."
"Ten eerste Hallo allemaal ben nieuw op dit forum lees wel al een hele tijd mee maar na deze gebeurtenis moest en zou ik er een reportje over maken dus bij deze :P Wie M S en ik wat oranje q dance (180mg) waar Centrum Amsterdam We hadden het al een lange tijd van tevoren afgesproken, we zouden een dagje gaan trippen in amsterdam dit zou voor mij de 2e keer xtc worden en voor m de 1e keer S ging alleen aan de wiet wat leter om de dag nog wel even veranderde maar daar straks meer over. We stonden op Den haag centraal met een Big smile te wachten op de intercity Amsterdam centraal. eenmaal in de trein veel gelachen en veel met M gepraat over wat hij nou zowel zou kunnen veranderen voor mij was het ook best spannend omdat ik nog nooit zulke sterke pillen gehad had. Een halte voor Amsterdam Centraal me eerste halfe q dance genomen, M vond het nog iets te vroeg en wachte nog even. Eenmaal aangekomen in Amsterdam regende het, we wisten dit al (was voorspelt 95% kans op regen) en eigenlijk was de grauwe lucht wel leuk met de felle neon verlichtingen op de wallen. Na een eindje te hebben gelopen gingen we op zoek naar de dampkring. Dit was makkelijker te vinden dan we dachten en daar hadden we onze eerste zak super lemon haze gehaalt (winnaar van de Cannabis cup) Hellaas zijn M en ik Geen 18 en konden we hier niet van genieten in de shop maar dit mocht de pret niet drukken want wat een heerlijke wiet zeg. Op dat moment begon het vissueel wat te veranderen maar maar heel lichtjes en de coming up was begonnen. Ik vond het een erg relaxte comming up veel subtieler dan me 1e keer x. We besloten na de joint een stukje te gaan lopen door de straten vol met smartshops headshops enz enz. Eenmaal in de smartshop die iets van The full moon hete of het was de shop ertegenover maakt niet uit . Eenmaal binnen werd er psychedelic trance gerdraait en er hingen allemaal onwijs spacende dingen en op dat moment werd ik gewoon in de winkel gezogen ik voelde me er zo fijn ik zou hier nooit meer weggaan. Na een tijdje naar wat psychedelic art te staan kijken toch maar echt even naar buiten gelopen omdat het even erg heftig werd. De frisse neus deed me echter erg goed en ik ging erg lekker. M die ondertussen ook een halve had gepakt wou maar wat graag dat zijne ook ging insaan ik had toen m had gepakt ook nog een kwartje gepakt. Het leek net of iedereen in Amsterdam gebruikt had de meest spacende types liepen er rond en elke smart shop gingen we even in. Nog naar de greenhouse seedshop gegaan en daar met m super silver haze zaadjes gehaalt. Toen was ik de drukte even zat en we zagen een mooi plekje aan het water bij het nemo gerbouw. Daar eenmaal aangekomen sloeg die van M in als een bom. Hij werd heel even wat angstig en ging ook echt hard :P na M wat gekalmeert te hebben en verteld te hebben dat dit gewoon de comming up was en hij het rustig over zich heen moest laten komen ging het al weer. toen zat m een tijdje naar het water te staren tot hij plots zij: WOOW moet je kijken en hij liet ze kaak wat zakken en hij was aan het klappertanden als een malle. We konden hier echter wel om lachen omdat we ons op dat moment zo onwijs gellukig voelde. Op dat moment na een paar knuffels en elkaar verteld te hebben hoe fijn het wel niet was dat we met ze 3e ( echt al heel lang close vriendschap) hier in Amsterdam mochten zijn en alle gewoon geweldig was . We hadden gewoon serieus afentoe rillingen van de euforie die door ons lichaam ging. S die normaal gesproken tegen hard drugs is was zoo knetter van de super lemon die die ondertussen allweer bijna soldaat had gemaakt dat ie zij geef me maar een kwartje. M en ik waren hier heel erg blij mee waarom weet ik niet maar het voelde gwoon zo goed :P . Na een tijdje erg veel geraat te hebben op het bankje zat s me ineens aan te kijken en m en ik vroegen allebei tegelijk: Je voelt um he M had eigenlijk best normale ogen ik daar in tegen en s zei: dit is precies goed zo S wil de controle niet zo graag verliezen en met het kwartje en de skunk ging hij gwoon lekker . Toen besloten we weer de stad in te gaan met doctor p -big boss op de achtergrond . eenmaal in de stad werd me telkens verteld dat ik omlaag moest kijken als er een agent aankwam omdat ik er niet zo fris meer uitzag ondertussen weer kwart bijgepakt en ging aardig hard m wou ook bijpakken en s liet het er voorderest bij zitten wat prima was. Toen naar de bulldog gegaan en daar super silver haze gehaalt omdat we toch wel wouden weten hoe de zaadjes zouden gaan worden. Na een hele dikke blow was s verbaast over de energie die m en ik hadden. Eenmaal aangekomen bij de echte wallen en bij de hoeren verbaaste we ons erover wat voor mooie meisjes want dat waren het gwoon nog achter de ramen stonden. Was overigens wel fijn om te zien na de . na een tijdje te hebben gelopen besloten we weer even naar onze ouwe vertrouwde spot te gaan bij de nemo :P. het voelde echt als een plek om ff tot rust te komen en uit alle hecktiek uit de stad te ontsnappen. Toen kwamen we erachter dat het al weer half 7 was en m en ik hadden alleen nog maar ontbeten en een shit load aan water op. We hadden allebei net nog een kwartje gepakt maat stonende s moest echt wat eten. Eenmaal aangekomen bij kfc een bucket van 36 stukjes gehaalt met ze 3e omdat m en ik toch niet echt zouden gaan schranzen maar we wel echt wat voeing in onze maag nodig hadden. Na het eten nog even op advies van een Amsterdammer naar een shop gegaan om een voorgedraaide haze te halen. Deze beviel erg goed ben alleen de naam van de shop even vergeten. Na deze haze verdween de energie een beetje en besloten we maar es richting huis te gaan. in de trein nog goed na gespact en later weer thuis aangekomen allebei nog een halve gepakt veel gesmoked en daarna lekker gaan slapen. al met al een erg leuke dag"
"ADMINS ik zou graag een foutje uit de report halen maar heb geen idee hoe ou iemand me kunnen helpen?"
"Ik heb nog even iets misschien erg vreemds: Ik heb het met M erover gehad en wij beiden leken en ik weet het klingt raar maar door een bepaalde toon /kick in de muziek te spacen. deze toon bleef op de achtergrond telkes in ons hoofd hangen, zie het als een nummer in je hoofd hebben maar dan steeds varrierend maar wel met dezelfde basis hier een voorbeeld om een beetje een idee te krijgen: http://www.youtube.com/watch?v=zw4Ui6SsFOs&feature=related ik heb het dan over deze soort klanken, zijn er meerdere die wel eens zo'n niet onplezierige ervaring hebben gehad?"
"Beste df'ers, Ik heb na een avond flink lopen spacen op xtc pillen bij thuiskomst iets heel raars gehad. Ik had me voorgenomen om een lekker warme douche te nemen en stapte onder de straal. Toen schrok ik toch wel wat het water wat over me hele lichaam heerlijk warm aanvoelde was ijskoud op m'n handen. Zou iemand dit misschien kunnen verklaren en of dit misschien ook verdere gevolgen heeft? Thespacechase"