Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVraagje: Wat te doen als je Waus bent?

Vraagje: Wat te doen als je Waus bent?

27 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
A
Arnie87Lid
01-01-2024, 00:00
#1
IK HAAT DEZE AVONDEN!!! HET IS ZOOO CHILL DAT JE MAAR BIJ BLIJFT PAKKEN TOT JE OP 700MG ZIT :rock:
:tearsofjoy: gaat mij ff te fur:P.. zeker 30 x meegemaakt maar het is niet goed zoo achterlijk relex is dat.

Ik zat altijd in de auto bij een verlaten weiland ergens met 1 of meerdere mensen keihard in de auto te chillen met de muziek vol gas!! :mrgreen: ....boswandelingen... looptochten of in de jacuzzi HAHAH ik kan me niets chillers bedenken alleen de kater vind ik zo erg dat ik het niet meer doe... geen zin meer hebben om te leven etc de dagen erna vanwege een kater heb ik er niet meer voor over :openmouth:
Ik vind het ook altijd jammer dat de piek na 30 min al weg is ofso :confused: meteen weer bijpakken ... je blijft maar bij pakken ....


Maar het is ook een stuk gezonder om buiten te doen bij 18 graden dan in een hak zaaltje waar je temperatuur te veel oploopt.

Heeft iemand tips ombijpakken te voorkomen :grin:??? eens hadden we het zo gepland dat we ieder allemaal 1 pil haalde .. maarja hoor toen alle suitgewerkt was meteen bijgekocht die nacht HAHAHAHAHAHA !! typisch MDMA!! je kan er GEEN genoeg van krijgen!


MDMA wil ik niet meer doen maar toch spookt het dagelijks in mijn hoofd... ik deed het 2 jaar om de 4 weken

een tip slik 200mg 5htp voordat je naar bed gaat!!!.. dit wordt binnen een paar uur opgenomen en zorgt ervoor dat je goed slaapt en de dag erna eer trek hebt en niet zo verneukt bent maar gewoon vrolijk HET LAAT DE VIEZE SMAAK UIT DE MOND VERDWIJNEN!
D
DakpanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Arnie87 zei:
HET IS ZOOO CHILL DAT JE MAAR BIJ BLIJFT PAKKEN TOT JE OP 700MG ZIT :rock:
[..]
alleen de kater vind ik zo erg dat ik het niet meer doe... geen zin meer hebben om te leven etc de dagen erna vanwege een kater heb ik er niet meer voor over :openmouth:
[..]
Heeft iemand tips ombijpakken te voorkomen :grin:??? eens hadden we het zo gepland dat we ieder allemaal 1 pil haalde .. maarja hoor toen alle suitgewerkt was meteen bijgekocht die nacht HAHAHAHAHAHA !! typisch MDMA!! je kan er GEEN genoeg van krijgen!
[..]
MDMA wil ik niet meer doen maar toch spookt het dagelijks in mijn hoofd... ik deed het 2 jaar om de 4 weken
Klik om te vergroten...
Gewoon zorgen dat er per persoon bijvoorbeeld maar 2 of 3 pillen zijn. Dit van te voren afspreken en je er simpelweg aan houden. Maar ja, als je er op ieder moment blijkbaar direct aan kunt komen, dan is het misschien toch wat lastiger.

Dat je zoveel op een avond gebruikte en eens per 4 weken, is precies de reden van jouw overdreven kater. Ik heb het nog maar 1 keer gedaan (2,5 pillen in 5 a 6 uur tijd) en had de volgende dag vrijwel nergens last van. Een klein beetje "naar de klote" misschien, maar niets ernstigs.

Kan natuurlijk maar zo dat een volgende keer wel erger is, maar heb met mezelf afgesproken dat ik het gewoon om de 3-4 maanden ga doen, als de mogelijkheid er is. Die eerste keer was eind juni, dus dat is ondertussen alweer bijna 4 maanden geleden. Binnenkort dus maar weer eens doen! :P
A
Arnie87Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ben een keer 4 weken compleet naar de klote geweest :P.. eerste week kater en die andere 3 weken chagrijnig en nergens zin in.

Minder is idd beter
j
jaapiLid
01-01-2024, 00:00
#4
hmm

ik pak om de week/2weken ongeveer een pil of 3/4 op een avond, slecht, ik weet het. Maar;

ik heb nogsteeds geweldige avonden/nachten, en geen erge katers (uiteraard wel lamheid, maar dat is zo erg eigenlijk niet)

Gamen is niet het eerste wat in me opkomt om te doen als ik waus ben, ik heb er op dat moment de concentratie niet voor, en ben meestal door mn omgeving al gruwelijk overgeprikkeld als ik waus ben. Zeker met andere mensen in de buurt.
u
urtinriZLid
01-01-2024, 00:00
#5
jaapi zei:
hmm

ik pak om de week/2weken ongeveer een pil of 3/4 op een avond, slecht, ik weet het. Maar;

ik heb nogsteeds geweldige avonden/nachten, en geen erge katers (uiteraard wel lamheid, maar dat is zo erg eigenlijk niet)

Gamen is niet het eerste wat in me opkomt om te doen als ik waus ben, ik heb er op dat moment de concentratie niet voor, en ben meestal door mn omgeving al gruwelijk overgeprikkeld als ik waus ben. Zeker met andere mensen in de buurt.
Klik om te vergroten...

Daarom is GTA heerlijk. Beetje rondrijden/lopen, doen wat je wilt, wereld verkennen enzo :)
D
DrPepperLid
01-01-2024, 00:00
#6
SpeedyGonzalis zei:
Wij praten veel, echt heel veel. Veel muziek, veel hakken. En extreme wandelingen! Zorg wel altijd dat je wat te drinken bij je hebt :wink:
Klik om te vergroten...

Hier van 't zelfde :grin: en de hond werd de hele nacht door uitgenodigd voor een wandeling, hoe meer mensen er meeliepen des te mooier de hond 't vond :mrgreen:
En idd van die schoolpakjes sapjes mee voor onderweg!
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Goede gesprekken met vrienden, seks :hearteyes:, zoenen, knuffelen, djenzen.
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
DrPepper zei:
SpeedyGonzalis zei:
Wij praten veel, echt heel veel. Veel muziek, veel hakken. En extreme wandelingen! Zorg wel altijd dat je wat te drinken bij je hebt :wink:
Klik om te vergroten...

Hier van 't zelfde :grin: en de hond werd de hele nacht door uitgenodigd voor een wandeling, hoe meer mensen er meeliepen des te mooier de hond 't vond :mrgreen:
En idd van die schoolpakjes sapjes mee voor onderweg!
Klik om te vergroten...
Ik heb zelf geen hond, maar ik merk wel dat de hond van mn beste vriend t wel doorheeft als we aan de drugs zitten. Met truffels lijkt t net of we elkaar heel goed begrijpen, maar met xtc is t net of ie weet dat we iets chemisch ophebben. Hij is dan altijd heel terughoudend enzo.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."