#1
IK HAAT DEZE AVONDEN!!! HET IS ZOOO CHILL DAT JE MAAR BIJ BLIJFT PAKKEN TOT JE OP 700MG ZIT
gaat mij ff te fur:P.. zeker 30 x meegemaakt maar het is niet goed zoo achterlijk relex is dat.
Ik zat altijd in de auto bij een verlaten weiland ergens met 1 of meerdere mensen keihard in de auto te chillen met de muziek vol gas!!
....boswandelingen... looptochten of in de jacuzzi HAHAH ik kan me niets chillers bedenken alleen de kater vind ik zo erg dat ik het niet meer doe... geen zin meer hebben om te leven etc de dagen erna vanwege een kater heb ik er niet meer voor over ![:openmouth:]()
Ik vind het ook altijd jammer dat de piek na 30 min al weg is ofso
meteen weer bijpakken ... je blijft maar bij pakken ....
Maar het is ook een stuk gezonder om buiten te doen bij 18 graden dan in een hak zaaltje waar je temperatuur te veel oploopt.
Heeft iemand tips ombijpakken te voorkomen
??? eens hadden we het zo gepland dat we ieder allemaal 1 pil haalde .. maarja hoor toen alle suitgewerkt was meteen bijgekocht die nacht HAHAHAHAHAHA !! typisch MDMA!! je kan er GEEN genoeg van krijgen!
MDMA wil ik niet meer doen maar toch spookt het dagelijks in mijn hoofd... ik deed het 2 jaar om de 4 weken
een tip slik 200mg 5htp voordat je naar bed gaat!!!.. dit wordt binnen een paar uur opgenomen en zorgt ervoor dat je goed slaapt en de dag erna eer trek hebt en niet zo verneukt bent maar gewoon vrolijk HET LAAT DE VIEZE SMAAK UIT DE MOND VERDWIJNEN!
Ik zat altijd in de auto bij een verlaten weiland ergens met 1 of meerdere mensen keihard in de auto te chillen met de muziek vol gas!!
....boswandelingen... looptochten of in de jacuzzi HAHAH ik kan me niets chillers bedenken alleen de kater vind ik zo erg dat ik het niet meer doe... geen zin meer hebben om te leven etc de dagen erna vanwege een kater heb ik er niet meer voor over Ik vind het ook altijd jammer dat de piek na 30 min al weg is ofso
Maar het is ook een stuk gezonder om buiten te doen bij 18 graden dan in een hak zaaltje waar je temperatuur te veel oploopt.
Heeft iemand tips ombijpakken te voorkomen
MDMA wil ik niet meer doen maar toch spookt het dagelijks in mijn hoofd... ik deed het 2 jaar om de 4 weken
een tip slik 200mg 5htp voordat je naar bed gaat!!!.. dit wordt binnen een paar uur opgenomen en zorgt ervoor dat je goed slaapt en de dag erna eer trek hebt en niet zo verneukt bent maar gewoon vrolijk HET LAAT DE VIEZE SMAAK UIT DE MOND VERDWIJNEN!