Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAfgelopen zaterdag... Abnormale ervaring :S

Afgelopen zaterdag... Abnormale ervaring :S

10 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
t
techneuLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb een paar weken terug iets vergelijkbaars gehad. Alleen ging het bij mij van me perfect voelen naar het tegenovergestelde. Dit kwam steeds met vlagen, tot het uitgewerkt was. Ik denk dat het bij mij kwam omdat mijn serotine voorraad gewoon op was (had die nacht ervoor ook 3 pillen op). Misschien komt het bij jou ook daardoor?
n
neurotoxinLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik denk niet komt omdat mijn serotonine op was. Ik heb wel eens voor ik mij ingelezen had een keer 150+100+100mg genomen en twee weken later 100+100 en ik voelde mij gewoon prima. Ik heb wel ervaring met teveel nemen en dan is het enkel bektrekken en beetje los zijn geblazen. Dit keer had ik netjes lang gewacht, veel meer anti-oxidanten en 100+90mg genomen en de love rush was veel harder dan normal (goed teken) maar ik werd gewoon ontzettend rustig en gedesintereseerd.

Ik voelde mij niet kut, maar het intense was geheel weg en dat verneukte het voor mij. Ik werd ook niet duizelig, maar gewoon heel erg nuchter zowat... Alsof ik hevig asperger syndroom had en tegelijk de neiging tot socialisen kreeg :confused:
j
jaapiLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik gebruik zelf weleens te hoge dosissen xtc, nooit doen, adviseer het zeker niet.

Maar de typische dingen die het bij mij doet is dat ik behoefte krijg aan meer rust, en rustige muziek. Daarnaast is je concentratie/spanningsboog kompleet weg, waardoor je in je hoofd nogal van de hak op de tak kan springen.

Het klinkt alsof jij gewoon een wat te hoge dosis had
n
neurotoxinLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nou dat is dus het rare... Naar mijn idee zijn er altijd twee soorten mensen aan de mdma:
-Mensen die juist in zichzelf keren en juist niet gestoord willen worden en;
-Mensen die juist extreem sociaal worden.

Toen ik 350 achter mijn kiezen had moest ik door een vriend van mij gebabysit worden omdat ik echt met iedereen die ik zach wilde praten. Hij moest mij constant wegslepen omdat we naar een afterparty moesten. Ik ga met een te hoge dosering echt craven naar intense dingen. Het liefst pers ik mijn brein van euforie door mijn schedel heen naar buiten van de pompende Techhouse.

Vandaar ook dit 'abnormale ervaring' topic omdat ik dit niet gewend ben.

Misschien dat het aan de setting lag? Het was dit keer wel wat rustigere Techhouse. Misschien dat het dan dus door de setting kwam dat ik juist (ongewenst) in mijzelf keerde?
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Klinkt of ie een beetje verkeerd gevallen is, heb dat wel vaker zien gebeuren, bijnemen lijdt dan inderdaad vaak niet tot verbetering.
Ik heb zelf ook wel eens na een hele Q-dance/powerbutton gehad dat ik alleen maar wou zitten, rustige lounge muziek luisteren en praten, en inderdaad constant nadenken waar de fok je mee bezig bent.

Was je moe toen je het nam? Goed gegeten die dag? Speelde er iets in je prive leven wat invloed kan hebben gehad? Was je met mensen waarmee je je op je gemak voelde?

Peace,
n
neurotoxinLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het enige wat anders was dan anders qua Set, was dat ik het de vorige avond nogal laat gemaakt had, maar om nou te zeggen dat ik moe was? Verder had ik er in ieder geval wel een hele optimistische en vrolijke mindset toen ik begon.

Achja... Jammer. Volgende keer waarschijnlijk beter dus :) Ik ben blij dat het 'normaal' is dat dat dus ook eens kan gebeuren en ik ben weer een ervaring rijker :tongueout:
b
boenkengLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik denk dat dit een optelsommetje is van én te weinig serotonine en jouw mood op dat moment, 2 weken ertussen is niet genoeg nml :wink:

Ik herken deze situaties wel, vaak wanneer er in onze groep een paar anti-drugs lui bij zijn heb ik dat ook.
n
neurotoxinLid
01-01-2024, 00:00
#8
boenkeng zei:
Ik denk dat dit een optelsommetje is van én te weinig serotonine en jouw mood op dat moment, 2 weken ertussen is niet genoeg nml :wink:
Klik om te vergroten...
Dat is het hem nou juist: Deze keer was het dus veel langer dan twee weken.

Het was juist die twee weken later dan die 350mg dat ik veel lekkerder ging. Set & Setting is dus echt mega belangrijk (blijkt dus ook afgelopen zaterdag...)

En het zat vol met zwevers dit keer :wink:
b
boenkengLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dat scheelt idd enorm, kan je je lekker jezelf zijn, of juist helemaal niet :wink:
n
neurotoxinLid
01-01-2024, 00:00
#10
boenkeng zei:
Dat scheelt idd enorm, kan je je lekker jezelf zijn, of juist helemaal niet :wink:
Klik om te vergroten...
Nou dat laatste heb ik wel gemerkt ja :(
n
neurotoxinLid
01-01-2024, 00:00
#11
[Dit is geen tripreport]

Afgelopen zaterdag was het weer eens zover. Man wat had ik er zin in! Ik had nog maar een halve witte speaker (200mg), maar iemand, waarvan ik weet dat die zijn shit test (zelf eens die testresultaten bij hem thuis gezien) en zelf ook gebruikt, had nog wel een pilletje van 180mg voor me over. Het feest kon beginnen! :mrgreen:

Nog voor we er heengingen (maximaal half uurtje reistijd reistijd) nam ik alvast mijn halve speaker. Normaliter slaat het bij mij pas na een uur in, maar dit keer al voor wij er uberhaupt aankwamen :confused: "Wwwwwooowwwww!!!!!!" Dikke love-rush en gedachtetrein weer eens lekker op nul. Heerlijk!

Eenmaal aangekomen ging het gevoel nogal omhoog en omlaag schommelen. Normaliter ga ik altijd behoorlijk steady, maar dit keer ging het om de haverklap van "MMMMMMMMM Liiiieeeefffddeee!!!! :hearteyes: " naar "Mwah... voel me wel chill :) " en weer terug. Vreemd... Maar het zal wel.

Na 2,5uur was het gevoel nogal aan het verdwijnen en vond ik het wel eens tijd voor die rode eekhoorn. Een andere vriend van me zei dat er speed in die batch zat. Gelijk ging er een bullshit alarm af in mijn hoofd, maar aan de andere kant heeft hij ervaring met zowal speed als MDMA. Het zal wel... Even naar de wc en een halfje naar binnen (dit is dus 40mg teveel eigenlijk, maar ik heb wel eens ervaring met veel meer gehad) zodat het feest weer verder kon.

Ik heb geen idee hoelang het duurde voordat het eekhoorntje insloeg, maar ergens (voor mijn gevoel kort) later sloeg het in. Ineens kwam het gevoel weer terug, maar er klopte iets voor geen meter :confused: Aan de ene kant was het knuffelgevoel weer in full swing terug, maar aan de andere kant voelde ik mij niet alleen lekker kalm, maar ook nog eens naar rustig.

Als ik nuchter ben dan heb ik nogal wat je zou kunnen beschrijven als ADD in zeer storende vorm en MDMA maakt mijn gedachten chaos lekker vrij, maar is alles nog lekker intens en ben ik heerlijk actief en rave ik als een klein kind dat net voor kerstmis een Nintendo64 gekregen heeft. Nu voelde ik mij extreem onverschillig en zo sloom als een hersendode randdebiel. Hier ben ik dus niet bekend mee en ik voelde gelijk alsof mijn feest compleet verpest was.

Ik ging dus maar naar de lounge om even met mensen te kletsen en te paffen, maar zodra ik een gesprek begonnen was met een complete onbekend meisje had ik zoiets van "Wacht... dit boeit mij eigenlijk geen ruk... Waarom doe ik dit?". Knuffel dan maar? En ineens kwam de liefde weer naar boven, maar zo snel als ik kwam had ik er geen zin meer in. "Dit is kut zeg... En raar?", dacht ik bij mijzelf. Nou... lekker feesten dan maar weer.

Eenmaal weer terug bij mijn vrienden had ik nog wel ergens de drang om te dansen, maar ook totale onverschilligheid.

Eenmaal in bed kon ik voor geen bal slapen. Dan maar een joint; en bam... ik sliep.

---

Vandaag (maandag 21-2-2012) had ik nog een tot twaalf uur nog een soort van afterglow van het spul tot ergens rond 1uur 's middags, waarna ik mij weer langzaam normaal begon te voelen. Ik was inmiddels weer op school en ik begon rond 3uur spontaan zieke wiskundige algoritmes op te hoesten voor een project dat wij aan het maken waren. Normaal gesproken is mijn geheugen echt een zeef voor zeker een week, maar ineens kwam alles weer terug. Dit is ook niet normaal :confused:

Eenmaal in het ov (zo rond 5:30uur) naar huis werd ik ineens extreem lacherig. De tijd ging voorbij, maar ik had het idee of anderhalf uur zojuist maar vijf minuten geduurd had. :confused:

---

Ik snap hier echt geen bal van. Dit is niet normaal voor mij :confused: Heeft er iemand een dergelijke ervaring gehad? Wat zou er in die pil naast MDMA hebben kunnen zitten? Ligt het misschien helemaal niet eens aan die pil? Ik snap er werkelijk waar geen klap meer van :confused:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."