[Dit is
geen tripreport]
Afgelopen zaterdag was het weer eens zover. Man wat had ik er zin in! Ik had nog maar een halve witte speaker (200mg), maar iemand, waarvan ik weet dat die zijn shit test (zelf eens die testresultaten bij hem thuis gezien) en zelf ook gebruikt, had nog wel een pilletje van 180mg voor me over. Het feest kon beginnen!
Nog voor we er heengingen (maximaal half uurtje reistijd reistijd) nam ik alvast mijn halve speaker. Normaliter slaat het bij mij pas na een uur in, maar dit keer al voor wij er uberhaupt aankwamen
![:confused:]()
"Wwwwwooowwwww!!!!!!" Dikke love-rush en gedachtetrein weer eens lekker op nul. Heerlijk!
Eenmaal aangekomen ging het gevoel nogal omhoog en omlaag schommelen. Normaliter ga ik altijd behoorlijk steady, maar dit keer ging het om de haverklap van "MMMMMMMMM Liiiieeeefffddeee!!!!
![:hearteyes:]()
" naar "Mwah... voel me wel chill
![:)]()
" en weer terug. Vreemd... Maar het zal wel.
Na 2,5uur was het gevoel nogal aan het verdwijnen en vond ik het wel eens tijd voor die rode eekhoorn. Een andere vriend van me zei dat er speed in die batch zat. Gelijk ging er een bullshit alarm af in mijn hoofd, maar aan de andere kant heeft hij ervaring met zowal speed als MDMA. Het zal wel... Even naar de wc en een halfje naar binnen (dit is dus 40mg teveel eigenlijk, maar ik heb wel eens ervaring met veel meer gehad) zodat het feest weer verder kon.
Ik heb geen idee hoelang het duurde voordat het eekhoorntje insloeg, maar ergens (voor mijn gevoel kort) later sloeg het in. Ineens kwam het gevoel weer terug, maar er klopte iets voor geen meter
![:confused:]()
Aan de ene kant was het knuffelgevoel weer in full swing terug, maar aan de andere kant voelde ik mij niet alleen lekker kalm, maar ook nog eens naar rustig.
Als ik nuchter ben dan heb ik nogal wat je zou kunnen beschrijven als ADD in zeer storende vorm en MDMA maakt mijn gedachten chaos lekker vrij, maar is alles nog lekker intens en ben ik heerlijk actief en rave ik als een klein kind dat net voor kerstmis een Nintendo64 gekregen heeft. Nu voelde ik mij extreem onverschillig en zo sloom als een hersendode randdebiel. Hier ben ik dus niet bekend mee en ik voelde gelijk alsof mijn feest compleet verpest was.
Ik ging dus maar naar de lounge om even met mensen te kletsen en te paffen, maar zodra ik een gesprek begonnen was met een complete onbekend meisje had ik zoiets van "Wacht... dit boeit mij eigenlijk geen ruk... Waarom doe ik dit?". Knuffel dan maar? En ineens kwam de liefde weer naar boven, maar zo snel als ik kwam had ik er geen zin meer in. "Dit is kut zeg... En raar?", dacht ik bij mijzelf. Nou... lekker feesten dan maar weer.
Eenmaal weer terug bij mijn vrienden had ik nog wel ergens de drang om te dansen, maar ook totale onverschilligheid.
Eenmaal in bed kon ik voor geen bal slapen. Dan maar een joint; en bam... ik sliep.
---
Vandaag (maandag 21-2-2012) had ik nog een tot twaalf uur nog een soort van afterglow van het spul tot ergens rond 1uur 's middags, waarna ik mij weer langzaam normaal begon te voelen. Ik was inmiddels weer op school en ik begon rond 3uur spontaan zieke wiskundige algoritmes op te hoesten voor een project dat wij aan het maken waren. Normaal gesproken is mijn geheugen echt een zeef voor zeker een week, maar ineens kwam alles weer terug. Dit is ook niet normaal
Eenmaal in het ov (zo rond 5:30uur) naar huis werd ik ineens extreem lacherig. De tijd ging voorbij, maar ik had het idee of anderhalf uur zojuist maar vijf minuten geduurd had.
---
Ik snap hier echt geen bal van. Dit is niet normaal voor mij
![:confused:]()
Heeft er iemand een dergelijke ervaring gehad? Wat zou er in die pil naast MDMA hebben kunnen zitten? Ligt het misschien helemaal niet eens aan die pil? Ik snap er werkelijk waar geen klap meer van
![:confused:]()