#1
oke mensen ik heb een vraag: laatst zat ik aan mijn eerste keer pillen maar toen kwamen de hele tijd mensen bij mij om te blowen. Omdat dit mijn eerste keer was wou ik gewoon puur de xtc voelen en geen weed.
zou ik dit de volgende keer wel doen ? of gewoon voor wat (meer) XTC gaan.
zou ik dit de volgende keer wel doen ? of gewoon voor wat (meer) XTC gaan.
