Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Goedenavond! Allereerst mijn reactie toen ik de woorden blauw en mitsu las: Wauw. Ik zelf heb een half jaar lang aan de blauwe mitsu's gezeten 3-4 op een avond. Ik nam ze in per half, aangezien ze behoorlijk sterk zijn en het was nog mijn begin periode met de XTC pillen. Hele mitsu's zijn ook zeer aan te raden! Qua gevoel: Dit zijn echte love pillen, seksuele ervaring meegehad en in 1 woord: GEWELDIG! Je gaat er ongelovelijk van klappertanden (als je hier gevoelig voor bent). Probeer daarom ook een bitje, of kauwgom te eten want de hoekjes van je tanden schuren er echt vanaf! 3 uur na inname van in totaal 1 pil zat ik zelf nog steeds te klappertanden, de love feeling is zeer aanwezig en ja, knuffelen is heerlijk. Zelf ben ik volledig straight, maar ook met jongen (goede vrienden) voelde ik echt een heuse 'broederband' ontstaan tijdens een knuffel. Deze pillen zijn voor mij grensverleggend geweest; ik denk totaal anders over dingen zoals het begrip liefde, filosofie over natuur en chemie. Praten is het mooiste wat er is, het liefst praat je uren over 1 onderwerp maar dat is onmogelijk aangezien er zoveel dingen zijn die je wilt behandelen. Geslachtsdelen krimpen helaas zoals altijd, maar bij deze pillen groeide het geslachtsdeel verder dan bij een normale erectie (vandaar dat de seks ook heerlijk is). En ja, alles is helemaal mooi. Als je verder nog vragen hebt over de blauwe mitsu's stel ze gerust! Greetz!"
"Met alle keren dat ik XTC heb gebruikt (zelfde soort of verschillende soorten tegelijk) heb ik geblowd. Ik zeg niet dat het beter is om te doen, maar zo ervaarde ik dat zelf wel. Wanneer ik een pil had geslikt (half of heel) was ik meestal al stoned. Ik rookte een halfuur na inname nog een joint en daardoor werd het gevoel van de pil 'aangewakkert'. Het begon heerlijk rustig op te bouwen en sloeg ook niet echt in. Omdat je van het blowen relaxt word, word je dat tijdens je XTC-space ook, het gevoel word immers versterkt. Bij mij 3/4e keer pillen gebruiken (3stuks) heb ik toen de 'leipheid' bijna uitwerkte ook geblowd. Hierdoor begon ik te hallucineren. Het was totaal niet eng, het leek alsof er een bepaald beeld over me normale zicht heen werd geschoven. Zoals je naar een tekenfilm kijkt maar dan met bepaalde objecten. Blowen kan dus wel degelijk een hallucinerende trip veroorzaken. Het hoeft niet eng te zijn, maar als je niet vaak blowt zou ik er wel voorzichtig mee omgaan!"