Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mijn truffel ervaring. Het was midden in de zomer de zon scheen lekker. We zaten met een paar vrienden in een tuin. Toen we daar lekker een jointje aan het roken waren begonnen we aan mijn eerste keer truffels ik keek er heel erg naar uit want ik had nog nooit gehallucineerd. We aten de truffels met hagelslag voor de smaak en de werking. Na een half uur lieten wij ons lekker gaan maar 1 van mijn vrienden kotste de truffels meteen weer uit, hierdoor kreeg ik het gevoel dat ik ook een beetje misselijk werd. Na een paar minuten kreeg ik een gevoel dat ik even op me zelf wou zijn dus na een tijdje ging ik even naar huis. Toen ik thuis voelde ik me nog steeds misselijk, dus ik dacht ik ga even in bed liggen. In bed had ik de mooiste gedachtes maar ook echt de meest engste die ik ooit heb gehad maar ik dacht dat dit niet erger zou worden en dat bleek ook zo te zijn. Na een tijd was het misselijke gevoel helemaal weg en werd ik echt niet normaal vrolijk. Ik was zo blij om alles en ging weer naar me vrienden die ergens buiten in de zon zaten. Omdat ik daar zo graag heen wou vergat ik mijn mobiel, sleutels en nog een klein beetje weed. Toen ik mijn vrienden weer tegen kwam was iedereen echt aan het genieten. We blowden nog een paar joint en genoten met volle teug van de zon. Hier kwam al snel een einde aan toen een vriend van mij zich echt kut begon te voelen en dacht dat die dood ging. Maar na een tijdje werd het effect al minder en begonnen we al weer een beetje gewoon te worden. Het was een prachtige dag om nooit te vergeten !"
"Cosmic Controler zei: wat voor truffels hebben julli gehad ? Klik om te vergroten... Weet ik niet meer uit mijn hoofd, maar ik kan het nog wel even na vragen hoor je vanmiddag weer van mij."
"Ik zoek raad. Ik wil nou eindelijk wel eens XTC nemen maar ben nog niet helemaal zeker om het doen. Ik ga zaterdag naar een Dubstep feest dus dat lijkt me wel een chille plek maar hebben mensen nog tips voor de eerste keer of dingen die ik absoluut niet moet doen of juist wel???"
"Iedereen speelt wel eens spelletjes met alcohol. Nou zou ik eens willen weten wat nou echt de 'leukste' spelletjes zijn met alcohol??? :P"
"In me oude knikkerdoos of ergens in je kledingkast"
"Je ziet het onderwerp en denkt van WTf? ja pudding. eigenlijk spacepudding . Terwijl wij stoned aan het gamen waren, kwamen een vriend en ik op het idee om spacepudding te maken. wij naar de shop voor 4gram hasj en weer terug naar huis. eerst moesten we hasj melk maken. wij gebruikte de verhouding 0,5liter melk tot 1,2 gram hasj. toen de hasjmelk klaar was maakten wij er pudding van. na 20 minuutjes in de koelkast gestaan te hebben namen wij de pudding tot ons. De eerste paar happen waren vet grappig zoals we het toen beschreven, maar na een tijd nam de overheersende smaak van hasj de overhand. De werking was chill ik kwam na ongeveer 3kwartier. Voor de mensen die dit na willen doen, gebruik niet deze verhouding maar ga voor 1liter op 1,0 tot 1,5 gram hasj ligt eraan hoe overheersend je de smaak van hasj wilt hebben. Het was zeker de moeite waard en in de toekomst voor herhaling vatbaar. Veel plezier met het recept."
"oke mensen ik heb een vraag: laatst zat ik aan mijn eerste keer pillen maar toen kwamen de hele tijd mensen bij mij om te blowen. Omdat dit mijn eerste keer was wou ik gewoon puur de xtc voelen en geen weed. zou ik dit de volgende keer wel doen ? of gewoon voor wat (meer) XTC gaan."