Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, Ben een jonge van 17 jaar en heb afgelopen week 3 keer gebruikt op 4 dagen. heb er spijt van dat ik het zoveel gebruikt heb in korte tijd maar kan de klok spijtig genoeg niet terugdraaien. Nu is mijn vraag of ik mijn hersenen al naar de klote heb geholpen en als dit zo is , de eventueel aangerichte schade zich herstelt als ik het niet meer gebruik of er een tussenperiode van 6 weken zou tussen laten? Ik vind het uiteindelek wel fijn om te doen maar is er een veilige manier om het te gebruiken of zullen er altijd risico's zijn ? alvast bedankt"
"@ gregory wans't trolling dank je voor de handige tips , en ik weet zelf dat ik de week overdreven heb en ben niet van plan om het snel nog eens te doen, misschien binnen een paar maanden nog eens 1 keer en niet 3 keer in een week. Mijn bericht was misschien wat overdreven maar ik was gewoon zeer ongerust en wat bang. en nog een vraagje , je weet nooit exact wat er in een pil zit, maar is er een gemiddelde van hoeveel MG MDMA er ongeveer in 1 pil zit?"
"Bedankt voor jullie reacties , had afgelope dagen men dipje wel gehad maar voel me nu weer helemaal top , heb ook veel fruit gegeten, wat vitaminen genomen en ook wat vis gegeten om eventuele schaden te beperken. en ga voor de volgende keer toch een paar maanden wachten, en wat verantwoordelijker gebruiken voortaan."