#1
Goede vraag. Ik ben ouder dan Joel... dus ik mag ook reageren ...
Ik ben in aanraking gekomen met xtc zo rond mijn 50ste en de ervaring is denk ik net zo intens als bij een jonger iemand. Alleen de hersteltijd is wellicht langer.
De set en setting zijn belangrijk voor je vader en zijn vriendin en welke leeftijd je ook hebt, je moet als gebruiker willen (zin hebben), geen labiel persoon zijn en een goede gezondheid hebben (medicijngebruik??). Als je al deze boxen aan kunt vinken dan moet het wel goed komen. Weet je de sterkte van de pillen?
Ik wist bijv bij de eerste keer xtc niet, dat je kaken zo strak gaan staan en had mijn wang een beetje open de volgende morgen en spierpijn in de kaken niet normaal .... een kleine prijs.
Laatst hoorde ik van ook een 50-tiger, dat hij bij de start van de xtc inname plots warm werd en hartkloppingen voelde, en dacht wat nu... ik moet weg ... onrustig etc. Na 15 mins was alles onder control en heeft hij een prachttijd gehad (wilde direct weer!!). Wij hadden dezelfde pil en ik steeg langzaam op. We zijn niet allemaal gelijk.
Misschien nog een beetje voorlichten en vertel erbij dat hoe leuk het ook was het niet eerder mag dan eens per 2-3 maanden!
Ik koop vaak voor mijzelf en anderen (niet altijd oudjes
after-E vitaminen.
Ik ben in aanraking gekomen met xtc zo rond mijn 50ste en de ervaring is denk ik net zo intens als bij een jonger iemand. Alleen de hersteltijd is wellicht langer.
De set en setting zijn belangrijk voor je vader en zijn vriendin en welke leeftijd je ook hebt, je moet als gebruiker willen (zin hebben), geen labiel persoon zijn en een goede gezondheid hebben (medicijngebruik??). Als je al deze boxen aan kunt vinken dan moet het wel goed komen. Weet je de sterkte van de pillen?
Ik wist bijv bij de eerste keer xtc niet, dat je kaken zo strak gaan staan en had mijn wang een beetje open de volgende morgen en spierpijn in de kaken niet normaal .... een kleine prijs.
Laatst hoorde ik van ook een 50-tiger, dat hij bij de start van de xtc inname plots warm werd en hartkloppingen voelde, en dacht wat nu... ik moet weg ... onrustig etc. Na 15 mins was alles onder control en heeft hij een prachttijd gehad (wilde direct weer!!). Wij hadden dezelfde pil en ik steeg langzaam op. We zijn niet allemaal gelijk.
Misschien nog een beetje voorlichten en vertel erbij dat hoe leuk het ook was het niet eerder mag dan eens per 2-3 maanden!
Ik koop vaak voor mijzelf en anderen (niet altijd oudjes
Samen gebruiken zullen we niet zo snel doen. Daar is de ervaring toch te intiem voor. Want, wat is mijn ervaring? Mijn vriendin en ik gebruiken het graag samen en delen dan urenlang onze gevoelens. Dat gaat vooral over hoe lief, lekker en leuk we elkaar vinden. In het dagelijks leven voelen we dat ook wel, maar met xtc komt het er qua tekst wat makkelijker uit. Ik hou zielsveel van mijn zoon - en hij van mij. Wat wij voor elkaar voelen zeggen we ook in het normale leven. De kans bestaat, dat als er dingen in het verleden zijn voorgevallen die niet zo fijn en geweldig waren (jij hebt nu weer contact met hem en ik weet dus niet at er heeft gespeeld) dat dit eruit zou kunnen komen. Dat er dingen worden gezegd die goed vallen, maar ook net pijnlijk zouden kunnen zijn. Emoties immers worden versterkt. Je zou wat dat betreft misschien met je pa wat afspraken kunnen maken. Trouwens, op een warme zomeravond (en die komen echt nog wel) is het trouwens ook lekker met je pa en zijn vriendin een keer een waterpijp te roken. Dat doen wij dus weer wel thuis. Joestax kerel, plezier en zorg goed voor jezelf (en je pa).