Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsecht zo slecht voor je of valt het allemaal wel mee?

echt zo slecht voor je of valt het allemaal wel mee?

2 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
m
m4gic26Lid
01-01-2024, 00:00
#1
XTC is in een lab gemaakt niet echt goed voor je toen ik het elk weekend gebruikte dan niet een pil maar 6 tot 8 op een avond en ja daar ga jij ook heen je hebt steeds meer nodig kreeg ik gewoon half spraak gebrek dat ik niet uit me worden kon komen enzo en hoe voel je de dag er na gaar zeer gaar tuurlijk is het slecht voor beetje domme vraag


(GHB verslaafd maar wel 10 maanden Clean)
w
wappieeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
hallo ,

ik heb afgelope zater dag voor de 2 e x xtc geslikt , dat was echt super :hearteyes: .
de eerste 1 was op eind exame feest van school feest duurde tot half 5. die avond had ik groene pille (met een 8 er op) toen ik me 1e pil slikte voelde ik na een uur nog niets dus nam de 2e . nou na 1 uur stond ik helemaal strak :flushed:

afgelope zaterdag heb ik 1 defqon op maar ik voelde dat het werkte alleen niet echt zo super lekker gevoel als de 1e x , gelukkig voelde ik me de volgende ochtend ook niet zo kut (slecht humeur)

hoeveel mg zit er in 8jes en in defqon (ongeveer)


ik ben 17jarige jongen weeg 80 kilo en 1.80 lang, ik ga 1 max 2 x per maand (maar meestal 1 x) naar time out waar ik pilletjes wil slikke , liever 2 omdat ik dat echt het lekkere gevoel heb , .

welke pille zijn aan te raden? dat ik er nog maar 1 nodig heb en geen 2 , en is het nou echt zo slecht 1 x per maand een pilletje? ik drink overgens wel bier er bij ongeveer 10biertjes en ook cola of zo tusse door.

grrr wappiieeeee
A
AgeOfLoveLid
01-01-2024, 00:00
#3
wappieee zei:
welke pille zijn aan te raden? dat ik er nog maar 1 nodig heb en geen 2

Je aantal mg in je pil telt. In principe moet je dat te weten komen door je pillen te laten testen als je het geluk hebt om in Nederland te wonen. Je moet proberen de dosis zo laag mogelijkheid te houden. Voor jouw gewicht zou 160mg het max zijn als je uitgaat van de verhouding 1-2x je lichaamsgewicht. Wij kunnen moeilijk zeggen welke pillen je moet nemen op basis van een symbooltje of kleurtje



en is het nou echt zo slecht 1 x per maand een pilletje?

Ik ga het niet over slecht hebben, maar je neemt XTC toch om dat unieke happy love feeling, om te kunnen connecten met iedereen rond je? Om één te zijn met de muziek en de mensen. Als je elke maand 1x gaat nemen dan verlies je dat simpelweg. Probeer er meer tijd tussen te laten, ook je serotinesysteem zal je er dankbaar om zijn. Laat het eens volledig herstellen... je hersenen moeten nog lang mee hé!



ik drink overgens wel bier er bij ongeveer 10biertjes en ook cola of zo tusse door.

Persoonlijke mening: Ik zuip graag enkele pinten voor ik neem. Maar probeer na het gebruiken alcohol te beperken en vooral water te drinken. Zowel alcohol én zeker cola zorgen ervoor dat je pil vermindert qua werking.
Enne véééél alcohol + :xtc: = geweldige kater :angry:


grrr wappiieeeee
Klik om te vergroten...

Ik zou je ook nog even aanraden om alle topics te lezen over XTC die bovenaan staan. Dat zal al veel van je (bijkomende) vragen nog uitgebreider oplossen. En misschien ook beter leren gebruiken :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."