"styn zei:
ik ga da is voorstellen kende het al baclofen
kweet ni hoe dak da moet zeggen tege mijn dokter,
zij heeft mij 3 keer geholpen me af te kicken,
eerste keer was hard,ik kon stoppe maar s'avonds had ik het zoizo nodig ( of als ik kwaad word) direkt dopje of ik ga doorflashe en echt kwaad worde xp ( bij 2 flugeldopjes=2ml ---
werd het echt erg,
dopje nemen en 1uur later superveel zin,minder prate enzo.
1uur en half : je denkt na hoe je een dopje kan nemen ( het moeilijkste -
soms met water van de kraan,
toen ik werkte 2verschillende colaflesjes 50cl, wete welke fles :d 4-5 dopjes gbl xp en rap wissele als ze efkes nie keken beetje inbeelden 1-4 telkens max leegdrinken
en weer superveel energie i love it (l)
seg ma maateke ik heb een vraagske
ik heb eergisteren heel harde drang gekregen naar flugel.
altijd alleen maar gbl gebruikt, ik maakte wel supergoeie vloei xp en dat zou ik dan ng
een keertje doen.1dagje later om 9 tot 12 uur smiddags max bij mij
ik gebruikte alleen gbl heel zelden ghb ( veel te zout bah en ik voel de rush er nie echt van )
( kalium vond ik ni )
zou ik da kunne ? 2keer per week, 1-2 doseringen max . ghb alleen
ben nu al 5maand ofzo nuchter en JAH kweni ik wil nog is gebruiken maar zo was het bij de 2de keer misgegaan. een dopje tijdens filmpje smorgens, muziek opzette een liedje waar ge mee kunt zingen en goe is :d de rush die je dan krijgt xp rillingen een golfj
kweetni ik vind eigenlijk al da afkickgedoe dikke gezeik kijk e 3 pogingen , en ervoor jah 1.5 jaar gbl beste tijd , maar je hebt ook nadelen had home party gegeven voor 3 weken xp nieuwe mense enzo ook drugsvolk je bent moe op het laatste e xp en dan sliep ik gewoon is 2dagen- soms is wakker zijn enzo. ma toen, feestje was over al mijn geld erdoor dat ik verdiende iedereen wou da ook is proeve ik als brave jongen vertelt tegen iedereen die da wou hoeveel ze moeste innemen, en als je je goed voelt NI bijnemen u tijd afwachte.
ik wil geen dode op mijn gewete. maar een anoniem iemand had toen 7gbl dopjes genomen ( op heel korte tijd 1uurtje max ) iedereen had keiveel bang. ik ni ik weet wa ik moet doen
nie de hele tijd wakkerschudde als die ineens effe haar bewustzijn verliest, ge maakt het allemaal veel erger omdat je eigenlijk een persoon uit coma wekt xp
ik ben een superslechte dealer da is al absoluut bewezen xp toch onder vloei
eerste 2maand was da chill, 2persone wouden da verkope, 1flugel flesje gbl voor 15euro xp een hadde ze verkocht voor 25euro, ik geloofde da eerst ni xp ma echt zot wa mense daar voor durve geven enzo. ma daarna. in het groot jah da suckt zoizo e ik deed da toen alleen maar voor vriende e . ik heb dn gbl verkocht enz ( had ng geen ghb gemaakt) enjah een vriend die kocht alty in groot ma hy vroeg aan mij kunt ge da make ik al superveel geleze enz, superreceptje heb ik ik vertrouw men vloei 100% ph ge moogt het teste :d komt altijd mooi tusse de 7.5ph maarjah
ik mis het gewoon.
maar iedereen is anders onder ghb-gbl
soms heel druk en praterig ( lijkt op superharde adhd xp )had da mijn pa ook is wijsgemaakt.
ik kon mij perfect normaal gedragen niemand zag da da ik vloei deed ( een keertje wel xp op een koffietafel in de wc. ik haat kleine kraantjes me weinig plaats. superveel volk dus je moet dus heel rap zijn ( gbl+water)
lings het flugelflesje.
rechts het dopje, en dan moet ge uwe kop in diene poembak probere te krijgen xp
ik wil het in mijn mond doen, wa gebeurt er da flesje had ik perongeluk in men oog gekiepert
BRANDENNNN gbl in de mond en in u linkeroog op een koffietafel van een begravenis(familie).
ik werd gek, water eerst in mijn ogen rap 1slok drinke trug water in u oog , ik effe in de wc gewacht deurtje opslot xp kevin gebelt hij zegt veel water, ik doe niks anders dan af en toe na die kraan lope xp en in men oog doen ( kwou da niemand my zag ik moest nadenke xp )
ik had een smoes verzonnen da ik gwn water in mijn gezicht wou doen en men vinger in mijn oog was gekomen. mijn zus ging naar huis ik was buiten ik zo ja zalig , naar mijn huis gerede oogarts gebelt en jah ik moest 2uur wachte xp omdak da nie wou zeggen. maar in de auto heb ik da tegen mijn zus gezegt da ik flugel in mijn oog had toen. Voorzichtig da duidelijk make xp een heel preek aant geven tege mij, oke ze heeft gelijk . ik had al 4u geen dopj genome maa toen werd het teveel. keistil aan tafel denke waar ge dopj kunt neme. wachte totda de haastige gaan pisse zijn da ge genoeg tyd hebt xp kweetni man het geeft ook een soort adredaline rap flugeltj neme. ( en ne goeie maat kwam veel me zijn lief nachtjes doordoen enz was echt chill , back to my story
de ghb was dus op en gbl had hij al gedaan al veel bij mij
en zijn lief eerste keer gbl ik doseerde nie wel gekeken. 1dopje en jah de vriend zei dan soms
da ze tever aant gaan is da hij da zag. ikzag het nog nie echt en 2min later nie kunne stilzitte in de zetel trekkinge , armen op en neer xp echt grellig toen had ik ook wel bekke schrik xp nog nooit nie gezien enzo en ghb kon ze wel goe drinke xp its just gbl is better , kheb filmpj zoda ze kon zien hoe ze deed xp
:rockband; ik deelde veel vloei geef toe wa kost het? verkoop 4keer ghb 20ml en ge hebt al u geld terug
ze waren al 2maand van mijn kookkunste aant proeven maar zij kunne paar dage stoppe enzo en een nacht ghb was op ik had nog beetje gbl
ik deed redelijk veel dopjes maar ik weet hoe ik moet doseren via een flugelflesje :d
friends or enemy's : ik ga stoppen wie da allemaal leest krijgt een eremedaile
ik heb dit eigenlijk als kladblok gebruikt ( Weird )
was bedoelt klein berichtje maarjah ik ben aan de praat geraakt blijve type xp
tis persies goeie speed xp 2de dag wakker en ben hier in opgegaan ( first time )
( als je verslaafd bent lees je elke post om alles te weten anders zou deze forum er ni zijn
njah vriende kunde gewoonweg nooit nie vertrouwe op geldvlak
vooral als ze er altijd in slagen om toch iets te stelen ofz
of in hunne kop krijgen fuck hem , eerst komt hem elke dag
daarna ga ge zelfs is paar keer mee jogge me hem voor zijn dikke reet te late verdwijnen
en dan powertraining @my living-bedroom in the middle of my room is a fitness pro toestel
te tam voor die in een ander kamer te zette maia is wel chill . muziek goe luid en na de training pfoef gecrasht in de zetel met een zalig gevoel :d
maia ge ziet e , van de persoon waar ge het meeste respect zou verwachte,
hij rookte altijd mee me mij, pintjes enzo, ma elke dag enzo jah veranderd in zelf schieten valt goe mee als je u smaak heb gevonden lucky strike filters and tabaco
roll it , poke it,
light it and smoke it
crumble,stumble,
pass it to your flatmate,
pipe some. bong some,
use a bit of homegrown ,
suck it, bucket.
inhale to get stoned,
weed need, thai stick
ganja always does the trick
rope dope mary jane,
smoke the shit,
get insane,
bogart,eyes that smart,
rollin has become an art,
pass the j to the i
and we'll all get stoned ....
Klik om te vergroten...
je moet wel eerst zonder ghb kunnen voor die barclofen werkt bedoel niet dat je nog echt ghbmoet gebruiken omdat je anders afkick krijgt"
In: My Story GHB it almost killed me
1-1-2024