Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hallo , ik heb afgelope zater dag voor de 2 e x xtc geslikt , dat was echt super . de eerste 1 was op eind exame feest van school feest duurde tot half 5. die avond had ik groene pille (met een 8 er op) toen ik me 1e pil slikte voelde ik na een uur nog niets dus nam de 2e . nou na 1 uur stond ik helemaal strak afgelope zaterdag heb ik 1 defqon op maar ik voelde dat het werkte alleen niet echt zo super lekker gevoel als de 1e x , gelukkig voelde ik me de volgende ochtend ook niet zo kut (slecht humeur) hoeveel mg zit er in 8jes en in defqon (ongeveer) ik ben 17jarige jongen weeg 80 kilo en 1.80 lang, ik ga 1 max 2 x per maand (maar meestal 1 x) naar time out waar ik pilletjes wil slikke , liever 2 omdat ik dat echt het lekkere gevoel heb , . welke pille zijn aan te raden? dat ik er nog maar 1 nodig heb en geen 2 , en is het nou echt zo slecht 1 x per maand een pilletje? ik drink overgens wel bier er bij ongeveer 10biertjes en ook cola of zo tusse door. grrr wappiieeeee"