Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC wegen

XTC wegen

4 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
m
mister_fLid
01-01-2024, 00:00
#1
Oke dit is misschien een domme vraag maar oke.
Wij hebben blauwe defqons gekocht en er is een puur verklaart met 144 mg mdma door de testservice. Nu vraag ik me af (wetend dat er geen andere rotzooi inzit) of het wegen van deze pillen enige indicate kan geven over hoeveel MDMA in de pil zit. Dit lijkt me af te hangen van het gewicht van de kleurstof de bindstof en van mdma, aangezien de pillen wel allemaal even groot zijn.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Helaas kun je aan de hand van het gewicht nooit zeggen hoeveel MDMA in zit. Het testcentrum kan dat wel, die hebben je verteld dat er 144mg in zit. Wat wil je nog meer weten dan? Als de pillen uit dezelfde batch komen, als ze dus precies hetzelfde zijn en op hetzelfde moment gekocht van dezelfde dealer, zullen ze allemaal rond de 144mg liggen. Meestal zit er een kleine spreiding in van 10 tot 20mg, dus de anderen kunnen ook 134mg of 154mg zijn bijvoorbeeld.
m
mister_fLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nou veel mensen hebben ze getest op 190 en de dealer zei ook dat het wel kon verschillen van 140-190 dus dat is een beetje vervelend.
N
NtronautLid
01-01-2024, 00:00
#4
Tja, dat is inderdaad een beetje lastig. Toch neem ik aan dat je ervan uit kunt gaan dat al jouw pillen rond de 144mg zitten. Als je ze tenminste tegelijkertijd van dezelfde persoon gekocht hebt. Het lijkt mij onwaarschijnlijk dat er binnen één aankoop zulke grote verschillen zouden zitten.

Ik weet trouwens niet hoeveel je weegt, maar 144mg is al een beetje aan de hoge kant (2mg per kg lichaamsgewicht is de max). Als je minder dan 70kg weegt, kan je je pillen door midden breken, en het 2e halfje dan ook nog een keer door midden, zodat je 3/4 pil naar binnen kan werken.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Een spreiding van 50mg heb ik nog nooit eerder gehoord, das wel erg veel.

Sowieso kun je niet gaan vergelijken op kleur en logo, een minieme afwijking in de pil kan al betekenen dat ze uit een andere batch komen en dus misschien meer of minder bevatten. Als al je vrienden ze op 190mg hebben en jij op 144 kun je er vanuit gaan dat het niet dezelfde pillen zijn. Het gaat altijd om hele kleine details zoals de afwerking van de rand, de kwaliteit van de druk en de exacte maat van de pil.

Het testcentrum heeft sowieso gelijk...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."