Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Is deze schade groter? Heb het met name over de leeftijdsgroep van rond de 17."
"Heeft iemand enig idee?"
"Het is onderhand wel duidelijk dat de stof xtc wat sporen achterlaat maar wat ik me dus afvroeg is of de mogelijke schade groter is als je nog adolescent bent. Ik doel hier natuurlijk vooral op mijn eigen leeftijd (17, maar ik begon aan t einde van mn 16e). Ik heb over ongeveer 6 maanden nog maar 4x xtc gebruikt (2x dosis van 100-140 o.i.d. en 2x een dosis van plusminus 200). Dit vrij regelmatig vereeld (alleen een keer 2 pilletjes met maar 8 dagen er tussen). Laatste 2x wel 5-htp geslikt achteraf. Is de stof nou alsnog schadelijker omdat mijn hersenen nog niet volgroeid zijn?"
"Oke dit is misschien een domme vraag maar oke. Wij hebben blauwe defqons gekocht en er is een puur verklaart met 144 mg mdma door de testservice. Nu vraag ik me af (wetend dat er geen andere rotzooi inzit) of het wegen van deze pillen enige indicate kan geven over hoeveel MDMA in de pil zit. Dit lijkt me af te hangen van het gewicht van de kleurstof de bindstof en van mdma, aangezien de pillen wel allemaal even groot zijn."
"Nou veel mensen hebben ze getest op 190 en de dealer zei ook dat het wel kon verschillen van 140-190 dus dat is een beetje vervelend."
"Wij zijn van plan om dit weekend met zijn 5en truffels te gaan gebruiken (2 meisjes 3 jongens). We hebben dan ook 5 porties Dragon's Dynamite. We hebben geen van alle enige ervaring met psychoactieve drugs. Alleen nog maar met MDMA en wiet. We hebben echter (op het moment) niemand die tripsitter voor ons zou kunnen zijn. We willen het ook best zonder doen aangezien we denken dat het wel goed gaat. We nemen eerst in principe 10 gram of minder en miscchien na 1 of 2 uur wat extra (de laatste vijf gram?). Ook ben ik vanplan alle gevaarlijke objecten op te bergen (kan het beter overschatten dan onderschatten). We zijn allemaal ook goede vrienden en kunnen alles bij elkaar kwijt. De sfeer is sowieso dus goed. Mijn vraag is dus of zo'n tripsitter nou echt nodig is bij truffels."
"Bedankt voor de reacties. Denk dat het wel goed gaat komen. Report er na ook nog wel even."