Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Twee maand geleden heb ik half N*1 genomen, het was uitstekend, beter gevoel ooit. Drie week geleden ging ik naar een feest, ik heb een half genomen, en het was zeer slecht, ik voelde van extreme warm naar extreme koud, misselijk en ik moest van de feestje weg gaan. Volgende week ga ik nog een keer naar een feestje, en ik wil half N*1 gebruiken.... Een vriend zegt mij dat ik moet langer wachten, dat de N*1 is te sterk, maar ik neem alleen de half. Wat moet ik doen? Moet ik langer wachten? is het pill zo sterkte?"
"Het beste is in de vriezer bewaren. als het niet bevriezen wordt, is het goed. ik had voor dikke 4 maanden pep in de vriezer bewaren en ik had geen probleem."
"ik voelde me ook verkouden en nu krijg ik een buikpijn, als maagzuur."