heey mensen,,
ik heb een gele ferrari en vraag me af of er misschien 1 van jullie hem al heeft geprobeerd,
ze zijn rond de 190-210mg en dus beste beukers!
Ik wil zaterdag 3/4 in een keer nemen, vraag me eigenlijk af of dat wel lekker is, en dus niet hoeft te kotse ervan, ga namelijk naar een club en heb geen zin om te kotse daar..
ben een jongen van 17 jaar,
1,88m, 70kg
Heb wel een keer 3/4 witte speaker gedaan en dat was de beste ervaring ooit
maar ik had het wel 10 minuten ff moeilijk, ging bijna over me nek..
De vraag is dus zou ik beter eerst een halve nemen en dan na een uur een kwart erin gooien,
of zou 3/4 wel kunnen??
Ik weet trouwens ook van de 1 a 2 mg per kg gewicht.
(pauze gehad van 7 weken, gebruik van de vorige keer was een halve gele triforce -/+ 90 mg MDMA)
laterzzz,,