Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsgele ferrari 3/4 in 1 keer?

gele ferrari 3/4 in 1 keer?

4 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
o
onlypillsLid
01-01-2024, 00:00
#1
Waarom deze vraag. Gewoon lekker een halfje nemen en bijslikken als je er nog niet lekker in zit. Als hou ik dan vooral van het relaxedte en verliefde gevoel en heb er weinig behoefte aan om compleet te spacen. Ieder zo zijn eigen ding, maar een hele kan idd weinig kwaad.
x
xtaacLid
01-01-2024, 00:00
#2
heey mensen,,

ik heb een gele ferrari en vraag me af of er misschien 1 van jullie hem al heeft geprobeerd,
ze zijn rond de 190-210mg en dus beste beukers! :sunglasses:
Ik wil zaterdag 3/4 in een keer nemen, vraag me eigenlijk af of dat wel lekker is, en dus niet hoeft te kotse ervan, ga namelijk naar een club en heb geen zin om te kotse daar..

ben een jongen van 17 jaar,
1,88m, 70kg

Heb wel een keer 3/4 witte speaker gedaan en dat was de beste ervaring ooit :rockband: :xtc:
maar ik had het wel 10 minuten ff moeilijk, ging bijna over me nek.. :kots:

De vraag is dus zou ik beter eerst een halve nemen en dan na een uur een kwart erin gooien,
of zou 3/4 wel kunnen??

Ik weet trouwens ook van de 1 a 2 mg per kg gewicht.
(pauze gehad van 7 weken, gebruik van de vorige keer was een halve gele triforce -/+ 90 mg MDMA)

laterzzz,,
t
tomoneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Je moet m gewoon in een keer helemaal nemen, anders heeft het geen zin.
Het is maar 1 heel klein korreltje die werkt, heeeeeeeeeeeeeerlijk is dat. :angry:
j
joriisvwLid
01-01-2024, 00:00
#4
Gewoon in 1 keer, je zult dan misschien nog wel een betere ervaring hebben dan met die witte speaker! Wat is het ergste wat er zal gaan gebeuren? Kotsen... Maarja ik heb al genoeg ervaring met xtc en ik weet dat als je kotst van xtc dat je dat dan gewoon vaker zal gaan hebben en dat je er gevoelig voor bent.. Dus gewoon in 1 keer eten. Zo zou ik het doen, overdosis krijg je zwz niet want heb eens 2 defqons in 1 keer gedaan
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Tuurlijk kan 3/4 wel, alleen is verschrikkelijk irritant lijkt me.. Waarom koop je geen pillen die wat beter gedoseerd zijn die je in 1 keer kan nemen? Lijkt mij makkelijker

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."