Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMDMA dosis

MDMA dosis

11 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
S
SanderMDMALid
01-01-2024, 00:00
#1
Wat is nou eigenlijk een gemiddelde dosis? Sinds het begin dat ik xtc/MDMA gebruik ben ik gelijk begonnen met dosissen van 200-500 MG. :confused: :confused:
r
reverbLid
01-01-2024, 00:00
#2
Bij mijn weten is dit 1,5 - 2 mg mdma per kilogram lichaamsgewicht.
Dus max 2 mg per kg, ben je 60 kg, dan is de verantwoorde dosis: max 120 mg mdma.
S
SanderMDMALid
01-01-2024, 00:00
#3
reverb zei:
Bij mijn weten is dit 1,5 - 2 mg mdma per kilogram lichaamsgewicht.
Dus max 2 mg per kg, ben je 60 kg, dan is de verantwoorde dosis: max 120 mg mdma.
Klik om te vergroten...

ik weeg 70 en neem ongv dosissen van 400 MG en kan me niet anders voorstellen en 120 MG is wel heel weinig, daar voel je bijna niks van (lijkt me)
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Troll?

Maar serieus, het is eigenlijk 1 tot 1.5 miligram per kilo voor mannen mag dit oplopen tot 2.
Ik zelf weeg 97 kg en ga al hard op een ptje van 120mg
S
SanderMDMALid
01-01-2024, 00:00
#5
harry123 zei:
Troll?

Maar serieus, het is eigenlijk 1 tot 1.5 miligram per kilo voor mannen mag dit oplopen tot 2.
Ik zelf weeg 97 kg en ga al hard op een ptje van 120mg
Klik om te vergroten...

Nee geen troll. ik hoor vaker dat mensen naar de hele gram gaan, en met alleen maar pillen van 200 MG tot me beschiking Defqon/Ferrari/Witte speaker kan ik ook eigenlijk niet laag gebruiken
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Oke wacht misschien begrijp ik je verkeerd, uiteindelijk neem je 200 tot 500 mg, dus alles opgeteld tijdens het hele feest? Of start dosis?

En je kan toch altijd een halfje nemen? Of 3 kwart? Je hoeft niet gelijk 1 hele te nemen
r
reverbLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ok het is geen troll.... (een hele gram!!)

ik weeg 70 en neem ongv dosissen van 400 MG en kan me niet anders voorstellen en 120 MG is wel heel weinig, daar voel je bijna niks van (lijkt me)
Klik om te vergroten...

Ik kan je verzekeren dat je 140mg voelt. Ik vraag mij af wat jij voelt? Je staat waarschijnlijk helemaal strak, je trekt met je mond, kaken op elkaar, plas problemen en waarschijnlijk hallucineer wat tegen het eind. Dat noem ik een overdosis.

Ik zweef, heb golven van geluksgevoelens, ben geinteresseerd in de mensen om mij heen, wil praten, mooie kleuren, dans met energie, ga op in de muziek.

Wat voel jij?
N
NiandraLadesLid
01-01-2024, 00:00
#8
Denk dat als hij normaal gesproken zulke hoge dosissen neemt, hij idd niet veel meer zal voelen van 120 mg. Zelf ben ik begonnen met ongeveer 120 mg en daar ging ik dan de hele avond lekker op, maar dat hoef ik nu niet meer te proberen, nu zit ik ook wel tegen de 400 mg per nacht (maar dan wel over de hele nacht verspreid). Tolerantie he... steeds meer nodig hebben voor hetzelfde effect.
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Nee dat valt nog wel mee 400 voor een hele nacht.. Ik heb ook als begin dosis zeg maar minimaal 120 nodig (weeg 100kg) wil ik echt lekker knallen, 140 vind ik perfect! En dan om de zoveel uur halfje bij pakken, kom ik uiteindelijk ook wel rond de 3/400 hoor.
r
reverbLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zelf ben ik begonnen met ongeveer 120 mg en daar ging ik dan de hele avond lekker op, maar dat hoef ik nu niet meer te proberen, nu zit ik ook wel tegen de 400 mg per nacht
Klik om te vergroten...

Juist tolerantie, die calculeer ik niet in. Jemmig, jammer voor je, zoveel mdma op een nacht. Neem je dan 5-htp e.d. om er een beetje bovenop te komen. Ik ben verbaasd.

Als ik bijpak heeft dit nooit hetzelfde effect, als de eerst 'hit'. De volgende dagen is herstel alleen maar lastiger. Merk je die tweede/derde dosis nog wel?

Mijn vraag, wat voel je dan nog? Sta je dan niet alleen maar strak?
N
NiandraLadesLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hmm, bij mij is er door de tijd heen een hele verandering geweest mbt dosis, bijnemen en effecten. De eerste maanden kon ik bijnemen echt niet goed hebben. Eerste dosis was helemaal geweldig, en als ik dan wat later voorzichtig wat bijpakte, werd ik helemaal trillerig, strak en vaag. Niet leuk dus. Maar naarmate ik vaker ging gebruiker, kon ik bijpakken steeds beter hebben. Soms was de 2e dosis nog lekkerder dan de 1e. Ik sta dan niet alleen maar strak, voel me dan nog vrij helder en het is vooral het verliefde/lekkere gevoel wat de overhand neemt. Ben dan nog goed in staat diepe gesprekken te voeren en ben me goed bewust van mijn omgeving. Tegenwoordig kan ik nog tot de 3e of 4e dosis vrij helder blijven en nemen de positieve effecten de overhand. Wel ontzettend klapperen en idioot grote ogen, dus wel zwaar onder invloed, maar wel echt nog het xtc/love gevoel. Bij de 4e of 5e keer word de inslag niet fijn meer, dan krijg ik een fysiek onprettig gevoel, word ik vaag, ga ik hallucineren en gaat mijn lichaam protesteren. Vroeger zou ik dat dus al véél eerder gehad hebben. Maar in mijn ogen is het dus 'trainbaar', bewust of onbewust. :wink: Maar ik raad het niemand aan, de volgende dag ben ik lichamelijk helemaal naar de klote, zelfs lopen van bed naar de woonkamer kan al te zwaar zijn. Is het voor mij wel waard overigens. Geestelijk geen klachen. Nee, gebruik geen 5-htp ed, wel zorg ik dat ik voor de volgende dag een vitaminepil, een banaan en melk in huis heb.
r
reverbLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hmm, bij mij is er door de tijd heen een hele verandering geweest mbt dosis, bijnemen en effecten...
Klik om te vergroten...

Mijn dank voor je uitleg, ik kan mij er nu iets meer bij voorstellen hoe een hogere dosis uitpakt. Zoals je al zegt, niet aan te raden. Het is in ieder geval niet iets voor mij - teveel ricico's en gezondheidsschade.

Na een nacht xtc ben ik eerder brak van het slaaptekort, dan door de mdma. De dagen erna kan ik het wel voelen, ik kan dan moeilijker plezier hebben in wat ik onderneem. Maar dat is het dan; oh ja en als het meezit, heb ik een pracht herinnering!

Happy rolling. :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."