Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPillen in omloop

Pillen in omloop

2 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
n
nospoonLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ben nieuw op dit forum, aangenaam kennismaken. Ik ben al weer een tijdje uit de scene en het lijkt mij fantastisch om weer eens te pieken en M te gebruiken! Wat kan ik verwachten?
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Bekijk dit topic even: viewtopic.php?f=3&t=31789
En eventueel deze: https://partyflock.nl/topic/877392:Pillentopic.html

Hier moet genoeg informatie te vinden zijn :)
M
Mrrow14Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb sinds kort ook weer eens M gedaan na een hele lange break(ongeveer 5 jaar)

Eerste pilletje wat ik kocht werd me verteld,dat ze 180mg zouden moeten bevatten.
Dat werd vroeger ook vaak gezegd en dan waren het eigenlijk niet zo'n heftige pillen.
Dus ik niet laten testen en gewoon een hele in 1 keer.Nou ik heb het toch wel geweten :grin:
Super avondje gehad maar wel heel erg heftig.

Heb ze uiteindelijk toch weg laten brengen en het waren inderdaad pillen van boven de 180mg.
Dus wat kan je verwachten:Goede pillen in omloop nowadays.
Breng ze eerst naar het testcentrum en wees geduldig op de uitslag.
Doe je dat niet,start dan met een halve pil .

Veel plezier alvast :sunglasses:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."