Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Nieuw op het forum, een tijdje uit de scene en zou graag weer willen pieken met M. Ben benieuwd welke pillen/logo/batch er momenteel in omloop zijn en met welke sterkte. Wat zijn de ervaringen met de paarse partyflocks, hoor ook over nintendo's?"
"Ik ben nieuw op dit forum, aangenaam kennismaken. Ik ben al weer een tijdje uit de scene en het lijkt mij fantastisch om weer eens te pieken en M te gebruiken! Wat kan ik verwachten?"