#1
hallo, ik ben nieuw op dit forum dus hoop dat ik het in het juiste forum gedeelten heb gepost,
sinds 3 maanden heb ik hyperventilatie door het blowen want ik was fout gegaan van een joint en sindsdien is het niet meer weggegaan.. ik kan ook niet meer blowen want dan word ik paranoide en ga ik hyperventileren dan krijg ik het heel erg benauwd en dan is me ademhaling ontzettend in de war, terwijl ik 4 jaar lang altijd met veel plezier heb geblowt , nou wil ik dit weekend weer een keertje xtc gaan gebruiken, ik heb het heel vaak gedaan en met plezier en ben er nooit fout van gegaan, maar nu is mijn vraag dus is het dan veilig? want ik wil geen bad trip natuurlijk zoals ik nu van blowen krijg, maar ik heb ook al een paar maanden geen xtc meer gebruikt heeft hier iemand ervaring met hyperventilatie en drugs en heeft iemand dit ook gehad van blowen?
groetjes kevin
sinds 3 maanden heb ik hyperventilatie door het blowen want ik was fout gegaan van een joint en sindsdien is het niet meer weggegaan.. ik kan ook niet meer blowen want dan word ik paranoide en ga ik hyperventileren dan krijg ik het heel erg benauwd en dan is me ademhaling ontzettend in de war, terwijl ik 4 jaar lang altijd met veel plezier heb geblowt , nou wil ik dit weekend weer een keertje xtc gaan gebruiken, ik heb het heel vaak gedaan en met plezier en ben er nooit fout van gegaan, maar nu is mijn vraag dus is het dan veilig? want ik wil geen bad trip natuurlijk zoals ik nu van blowen krijg, maar ik heb ook al een paar maanden geen xtc meer gebruikt heeft hier iemand ervaring met hyperventilatie en drugs en heeft iemand dit ook gehad van blowen?
groetjes kevin