Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC en (Schilder)kunst

XTC en (Schilder)kunst

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
w
walnootjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo beste forumleden! :grin: Ik had een idee en ik wou graag weten of iemand van jullie daar ervaring mee heeft. Ik teken/schilder graag in mijn vrije tijd en een paar jaar geleden zag ik op school iets over Pollock, een schilder die onder invloed van drugs abstracte kunst maakt waarin hij op deze manier zijn gevoel verduidelijkt.

Aangezien ik niet heel erg van de paddo's/LSD ben, wou ik dit graag een keer proberen onder invloed van XTC/Mdma poeder. Is dit volgens jullie een verstandige keus? zo niet welke drugs kan ik dan het beste gebruiken? Ik weet zelf ook wel dat je voor het uitdrukken van emotie in je kunst geen drugs nodig is maar ik wil dit sowieso nog een keertje proberen :grin:

Ik ben benieuwd wat jullie er over te zeggen hebben! en of jullie hier toevallig ook ervaring mee hebben?? :wink:
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik denk dat je je eigen schildering onder invloed van xtc hoe dan ook werkelijk prachtig gaat vinden... Of je het naderhand nog steeds vind is dan wel de vraag :grin:
W
WawaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik vermaak me in me vrije tijd ook vaak met tekenen. Deze bezigheid is totaal niet te doen met xtc althans, kleine krabbeltjes maar niet veel bijzonder want je bent zo weer ergens anders mee bezig. Als je echt vette shit wilt maken gebruik dan speed, en je zult verbaasd zijn over wat er allemaal uit komt :)
W
WawaLid
01-01-2024, 00:00
#4
walnootje zei:
Wawa zei:
Ik vermaak me in me vrije tijd ook vaak met tekenen. Deze bezigheid is totaal niet te doen met xtc althans, kleine krabbeltjes maar niet veel bijzonder want je bent zo weer ergens anders mee bezig. Als je echt vette shit wilt maken gebruik dan speed, en je zult verbaasd zijn over wat er allemaal uit komt :)
Klik om te vergroten...

Zoiets hoorde ik inderdaad ook van mijn buurvrouw, hele dagen was ze er ongestoord mee bezig! En dat ze dan weer met grote oogjes bij de hobbywinkel stond om meer verf te halen :openmouth: En ik heb er inderdaad werk van terug gezien, zag er wel vet uit :wink: . Maar welke dosering is dan het beste volgens jou? En wat voorn pep? Ik neem namelijk aan dat je niet helemaal strak moet gaan staan voor zulk werk :P
Klik om te vergroten...

Ik koop altijd pep in van -+40% en die zuiver ik dan een stuk of 3 keer. Dus gewoon goede pep en met 1/2 puntjes heb ik altijd al een beetje feeling. Meestal ben ik dan heel rustig als ik alleen ben want als er andere bij zijn dan is het praten praten praten. En tja je kan jezelf gewoon goed concentreren als je dan een lekker een goed muziekje opzet (ik doe altijd iets van funk/house/techno). Gewoon door de kamer dansen en kliederen op je doek of vel, heerlijk als je eens alleen bent :) Uiteraard sta ik niet strak maar heb gewoon de energie en zin.
w
walnootjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wawa zei:
Ik vermaak me in me vrije tijd ook vaak met tekenen. Deze bezigheid is totaal niet te doen met xtc althans, kleine krabbeltjes maar niet veel bijzonder want je bent zo weer ergens anders mee bezig. Als je echt vette shit wilt maken gebruik dan speed, en je zult verbaasd zijn over wat er allemaal uit komt :)
Klik om te vergroten...

Zoiets hoorde ik inderdaad ook van mijn buurvrouw, hele dagen was ze er ongestoord mee bezig! En dat ze dan weer met grote oogjes bij de hobbywinkel stond om meer verf te halen :openmouth: En ik heb er inderdaad werk van terug gezien, zag er wel vet uit :wink: . Maar welke dosering is dan het beste volgens jou? En wat voorn pep? Ik neem namelijk aan dat je niet helemaal strak moet gaan staan voor zulk werk :P
w
walnootjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
@Wawa, Dank je wel voor je tips! Ik ga het zeker een keer proberen! Ik ben namelijk van plan een mooie wand schildering te maken, wat muziek betreft luister ik ook wel techno (met name dark tot minimal) maar vooral hardstyle dus misschien dat het een beetje een druk schilderij wordt :grin:

Ik weet niet wanneer ik er aan zal beginnen maar ik zal de schildering uploaden (met een tripreport) als het klaar is. Ik heb ook nog oude sigaardoosjes misschien als ik tijd/speed overhou dan zal ik er daar nog een paar van pimpen :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."