#1
Hallo,
Ik had een vraagje omtrent bad trips en XTC.
In maart 2012 heb ik een enorme bad trip van wiet gehad (hartkloppingen, werd paranoïde en had het gevoel dat m'n hart zou gaan exploderen, heel naar). Zat wel met m'n beste vrienden, wat we al een jaartje ongeveer deden, gewoon relaxt blowen. Was wel voor examens, dus misschien stress daarvan..
Daarna paar maanden niet meer aangeraakt en na een tijdje langzaam weer gaan blowen en ging wel beter. Af en toe nog vervelend gevoel in m'n buik/borst, maar viel allemaal erg mee in vergelijking met die ene keer. Nu blow ik niet zo vaak meer, als ik het doe gaat het meestal wel goed.
Nou ga ik over een paar weken naar een feest toe en een paar van mijn vrienden hadden het over pilletje doen. Dit heb ik nog nooit gedaan, maar ben eigenlijk wel benieuwd. Ik vroeg me alleen af, hoe groot is de kans dat ik weer zoiets zou meemaken? Of komen bad trips zelden voor bij XTC?
Zelf zat ik te denken dat ik misschien het beste van tevoren thuis met een vriend een halve zou kunnen doen en kijken hoe dat voelt voordat ik op een feest sta en daar onwel word of iets dergelijks :P
Ervaringen, tips, alles is welkom![:)]()
Alvast bedankt!
Ik had een vraagje omtrent bad trips en XTC.
In maart 2012 heb ik een enorme bad trip van wiet gehad (hartkloppingen, werd paranoïde en had het gevoel dat m'n hart zou gaan exploderen, heel naar). Zat wel met m'n beste vrienden, wat we al een jaartje ongeveer deden, gewoon relaxt blowen. Was wel voor examens, dus misschien stress daarvan..
Daarna paar maanden niet meer aangeraakt en na een tijdje langzaam weer gaan blowen en ging wel beter. Af en toe nog vervelend gevoel in m'n buik/borst, maar viel allemaal erg mee in vergelijking met die ene keer. Nu blow ik niet zo vaak meer, als ik het doe gaat het meestal wel goed.
Nou ga ik over een paar weken naar een feest toe en een paar van mijn vrienden hadden het over pilletje doen. Dit heb ik nog nooit gedaan, maar ben eigenlijk wel benieuwd. Ik vroeg me alleen af, hoe groot is de kans dat ik weer zoiets zou meemaken? Of komen bad trips zelden voor bij XTC?
Zelf zat ik te denken dat ik misschien het beste van tevoren thuis met een vriend een halve zou kunnen doen en kijken hoe dat voelt voordat ik op een feest sta en daar onwel word of iets dergelijks :P
Ervaringen, tips, alles is welkom
Alvast bedankt!
