Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC voor operatie

XTC voor operatie

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
S
Space_GirlLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heey :)

Vlak voor een operatie is het natuurlijk nooit goed om iets te gebruiken.
Ben je het echter wel van plan, dan zal ik even goed nagaan hoeveel mdma waarden er in de pil zit. De ene pillen werken lekker uit en de andere daar ben je gelijk een aantal dagen wappie van :P

succes en sterkte met operatie

:stoned:
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Kan je niet beter de zaterdag dáárvoor naar een feest gaan of zit dat er niet in? Lijkt me relaxter. Straks ga je met je dinsdagdip die operatie in.. :')
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Bullshit, mdma is mdma. Dat je je slechter voelt ligt aan amdere dingen en niet aan een andere pil
d
darkminLid
01-01-2024, 00:00
#4
Thanks voor de reacties!!
Ik ben niet van plan helemaal strak te gaan staan, maar wil wel het euforische gevoel, vandaar dat ik er maximaal 1 wil nemen (4x een kwartje verspreid over de avond).
Zijn pillen van 140 mg.
Ben niet echt bang voor de dinsdagdip (heb ik gelukkig voorheen vrij weinig last van), echter (misschien ver gezocht) maar doet het iets met de anesthesie.
S
Space_GirlLid
01-01-2024, 00:00
#5
Daar kan ik je helaas geen antwoordt op geven.
Onthoud wel dat niet alle pillen dezelfde uitwerking hebben.
Want van de ene pil ben ik volgende dag belabberd de andere weer niet
S
Space_GirlLid
01-01-2024, 00:00
#6
voor jou misschien bullshit voor mijn gevoel niet :wink:
d
darkminLid
01-01-2024, 00:00
#7
Beste forumbezoekers,

Ik word op een dinsdagochtend geopereerd aan mijn oor. Hiervoor ga ik onder algehele verdoving voor een uur of 2.
De zaterdag ervoor is er een feest en wil ik xtc gebruiken rond een uur of 1(dus technisch gezien zondag)(maximaal 1 pil).
Super verstandig zal dit niet zijn, maar zouden jullie me dit afraden?
Ter aanvulling ik gebruik weinig (maximaal 2 keer per maand, maar vaak minder)
Wil nog 1x even knallen en erna een maand helemaal geen feestjes o.i.d. gezien harde muziek op een net geopereerd oor me niet verstandig lijkt.
Groet.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."