Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumseerste keer xtc

eerste keer xtc

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ligt eraan hoelaat je het laatste beetje neemt. Als je om 15:00 het enige beetje in neemt denk ik dat het tegen die tijd wel weer redelijk uitgewerkt moet zijn, maar je kan nog wel grote pupillen hebben.
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Sowieso dat je nog wel verwijdde pupillen hebt!
W
WawaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik denk dat je jezelf om 22:00 wel weer helemaal normaal zal voelen. Daarbij komt dat ik een combinatie van xtc/mdma en ketamine aan iedereen kan aanbevelen god wat is dat lekker zeg.
s
spacefan3Lid
01-01-2024, 00:00
#4
oke, die grote pupillen maakt verder niet uit. ik neem de pil in een keer.
ketamine is zoizo na 1/1.5 uur uitgewerkt dus dat heeft verder niet veel invloed ( denk ik?)
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Eb waarom trouwens niet gewoon alleen een keer xtc proberen, zonder te combineren? Of pas de keta na de xtc als die uit begint te werken
s
spacefan3Lid
01-01-2024, 00:00
#6
hallo
ik ben dit weekend veel van plan.
ik had me al 3 weeken geleden voorgenomen om een dag weer eens flink wat keta te doen verdeeld over een paar uur ( van 9:00 tot 15:00 ong) nu heb ik keta al redelijk vaak gedaan dus dat gaat wel goed komen :grin: maar nu was ik van plan om op die dag rond 15:00 uur een xtc pil in te nemen.
xtc heb ik nog nooit gebruikt nu vraag ik me af: zal ik rond 22:00 weer redelijk nuchter zijn of ziet een ander persoon goed dat ik xtc heb gebruikt.

hoop dat jullie wat tips of ervaringen kunnen delen. :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."