Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOok na kwart pil een dip?

Ook na kwart pil een dip?

11 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
p
prins2Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb er weinig verstand van, maar het wordt XTC. Ik begin met zo weinig omdat ik nogal sensitief ben van mezelf en niet té extra gestimuleerd wil worden. Omdat ik niet weet hoe ik daar op reageer en niet voor vervelende reacties wil komen te staan. Daarom is t meer ook experimentje voor mezelf. Om te kijken of t juist wel lekker is, samen met m'n eigen sensitieve karakter.
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ha dat klopt, sowieso alleen doen wat je zelf vertrouwd en verstandig vindt!


Maar misschien om je hoop te gevem, ken een meisje die is over sensitief ofzo? Maar die ging ook wel lekker op de x

Have fun en laat ons weten hoe het was!

Grtz
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#3
harry123 zei:
Dip is er voor de eerste keer sowieso bijna niet!
Klik om te vergroten...
Ik had zelf best wel een fikse dip de eerste keer hoor. Alsof ik ongesteld was (qua hormonen) keer tien, alleen maar janken janken janken :P
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Overigens zou ik niet al te bang zijn voor die dip. Omdat je je er bewust van bent dat je je rot voelt door de pillen is het een soortvan minder erg, vind ik. Ik vind het beter uit te zitten dan wanneer ik me rot voel en ik niet weet waar het aan ligt. En daarnaast heb je idd er ook niet iedere keer last van.
Heb de laatste keer gehad dat ik me op zondagochtend direct na het wakker worden erg rot voelde maar dat ging 's middags weer over en rest van de week dan weer nergens last van gehad. Als je jezelf gewoon bezig houdt (vooral op di/wo) met school en werk is er wss niet zo bijster veel aan de hand behalve dat je niet vooruit te branden en klerechagrijnig bent :P
N
NiandraLadesLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zou me idd niet zoveel zorgen maken over een dip. Niet iedereen heeft er last van (mijn vriend en ik bijv hebben nooit een dip na gebruik), en na zo'n lage dosis zal het wel meevallen. Daarnaast, als de XTC ervaring geslaagd was, zul je er met zoooo veel plezier, verbazing en euforie aan terugdenken dat je het het dipje meer dan waard vindt. :wink:
Verstandig om met een kwartje te beginnen trouwens, maar hou er wel rekening mee dat je er misschien niks of bijna niks van voelt. Dan kun je nog bijpakken, maar dat moet je natuurlijk zelf bekijken. Maar zou wel zonde zijn als je eerste ervaring een net-niet ervaring wordt.
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#6
NiandraLades zei:
Verstandig om met een kwartje te beginnen trouwens, maar hou er wel rekening mee dat je er misschien niks of bijna niks van voelt. Dan kun je nog bijpakken, maar dat moet je natuurlijk zelf bekijken. Maar zou wel zonde zijn als je eerste ervaring een net-niet ervaring wordt.
Klik om te vergroten...
Dit ja. Ik zou wel wat achter de hand houden voor het gevoel je er niks van merkt.
p
prins2Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik wil deze zaterdag voor het eerst een pilletje gebruiken bij het stappen. Nu wil ik beginnen en ook stoppen bij een kwart. Ik vind het best spannend en ben eigenlijk een beetje bang voor die dip... Nu vroeg ik me af, krijg je die ook als je maar een kwartje neemt? :) Of ontspring ik dan de dans?
p
prins2Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Dankjewel voor je reactie Harry! Fijn te horen dat die dip er bij een eerste keer sowieso bijna niet is. Dan ga ik er voor!
Weet je toevallig ook waardoor dat komt dat dat niet zo is? :)
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Denk omdat het komt omdat je receptoren nog niet echt beschadigd zijn. Maar dat kan ik net met zekerheid zeggen, maar zoals i al zei ik heb nooit een dip en gebruik al best een tijdje. Het is sowieso niet erger als een kater
p
prins2Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ok! Klinkt wel logisch :). Ik vraag t omdat ik zoveel lees over die bekende dinsdag-dip. Alsof iedereen dat altijd heeft. Iig lekker dat je dat zelf persoonlijk niet kent!
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Nee gewoon zorgen dat je lekker gaat slapen de volgende dag. Goed eet. En dan is er niks aan de hand. Hooguit een beetje moe. Maar geloof me dat is het wel waard vooral de eerste keer! En met de dosering, hou gewoon 1/1.5 mg per kilo aan. Dat is de veste dosis en ik zou het zonde vinden als je met zonweinog zou starten... Omdat je dan misschien dan wel niet het gewenste effect krijgt. Weet noet welke pil ke hebt?
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Dip is er voor de eerste ker sowieso bijna niet! Ik zelf gebruik al aardig lang, maar nog nooit last van een echte dip gehad! Dus geen stress en ga gewoon genieten! Dan overheerst de after glow!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."