Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, Ik heb vorig jaar zomer voor de eerste keer xtc gebruikt. Een mooie ervaring welke werd gekenmerkt door een extreem gelukkig gevoel, niet kunnen stoppen met bewegen (dansen), iedereen als 'vriend' beschouwen, muziek erg intens (niet hard maar net alsof je vlak naast de subwoofer staat, hele lekkere bass) en veel energie, ik liep alle kanten op! Zo kan ik nog wel aantal kenmerken opnoemen, maar in ieder geval lekker gegaan. Daarna een tijd niet gebruikt, het is voor mij een toevoeging en geen gemis. Afgelopen maand veel met dezelfde groep wezen stappen, die vaker gebruikt. Ik heb me er weer aan gewaagd en het was weer prima. Echter heb ik afgelopen maand 4 keer gebruikt. Dus snel achter elkaar (31 dec - 11 jan - 18 jan - 1 feb). Ik heb nog geen enkele keer een leeg of depressief gevoel gehad na gebruik, behalve afgelopen weekend. Ik was niet depressief, integendeel. Was gewoon normaal vrolijk maar beetje leeg gevoel. Ik ben eens gaan zoeken op het internet en las dat gevoel van de eerste keer gebruiken moeilijk terug komt na veel en snel achter elkaar gebruik. Dit was een uitzondering deze maand. Ik ben van plan om nu 4 maanden niet te gebruiken en eind mei weer. Kan hetzelfde gevoel weer terugkomen na deze pauze? De afgelopen paar keer was het lekkere gevoel (intense muziek, blijven bewegen, hechte band met vrienden, en veel energie) aanwezig maar merkte ergens wel dat het minder wauw is dan de eerste paar keer. De laatste 2 keer had ik een grotere dosering dan voorheen (1.95m, sporter, 95kg; oftewel sportief persoon en atletisch gebouwd). Voorheen deed ik een nacht met 1tje. De laatste 2 keer met 2.. Het was gewoon chill maar geen groter effect dan toen die eerste paar keer met 1tje.. Heeft iemand ervaring met zo'n korte tussenperiode en weet iemand of ik na zo'n lange stop weer zo'n gevoel kan krijgen als de eerste keer. Nogmaals was een uitzondering deze maand. Ik wil naar de 3 of 4x per jaar. Ik neem na gebruik altijd bruistablet vitamine C, een multivitamine pil met extra echinacea en veel fruit. Ik zie termen voorbij komen als 5htp en l-tryptofaan. Wat is raadzaam? Groeten 1 Jan / 12 januari / 18 jan / 1 februari"
"Ik heb vorig jaar zomer de eerste keer gebruikt, daarna een lange tijd niet en sporadisch een keer. Sinds oud en nieuw met dezelfde groep vrienden gaan stappen en me er weer eens aan gewaagd. Nu afgelopen maand 4 keer gebruikt. (31 dec - 11 jan - 18 jan - 1 feb). Ik heb geen depressief gevoel gehad na gebruik, nog nooit. Wel afgelopen weekend een wat leeg gevoel. Niet depressief, integendeel ik was gewoon normaal vrolijk maar iets meer leeg gevoel dan voorheen. Ik wil nu een lange tijd (4 maanden) niet gebruiken. Eind mei wil ik weer met open air. Is dat ok? Ik zie termen als serotonine voorbij komen, wat is raadzaam qua aanvulling etc. Afgelopen keren was het heel chill met de vrienden samen, echt gelachen, veel energie, hecht gevoel, intense muziek, en kon niet stil blijven staan. Desalniettemin anders dan vorig jaar. Nu stop ik dus een tijd. Graag advies. Groet"